HUZUR KOKUSU [Cointurk Fotoğraf Projesi]

in #tr6 years ago

WhatsApp Image 2018-07-06 at 17.22.59.jpeg

Bu güzellikleri görüpte etkilenmemek mümkün mü? O kadar masum, o kadar saf ve o kadar temizler ki. Kimi zaman dert ortağım kimi zaman sırdaşım oldular. İnsanoğlundan bunaldıkça beni dinledir. Onlar dinledikçe ben içimi boşalttım, ferahladım. Kötü enerjimi atıp Huzura kavuştum. Ve bunun tamamen karşılıksız yaptılar. Tek istekleri bir parça su ve sonsuz sevgi.

Özellikle bu son günlerde artan İĞRENÇ olaylar nedeniyle daha da sarıldım bağlandım onlara. İnsanoğlu nankör. Egoist. Kendini yüksek görüp bu canları , Hayvanları görmezden geliyor onlara hükmederek yaşam hakkını yok ediyor.

Sevin dostlar önce bu canları sevin sonra hayvanları ve insanları sevin. Karşılıksız ve samimi

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56