İtiraf ve İstiğfarsteemCreated with Sketch.

in #tr5 years ago (edited)

754bd3de719107b75cfa8a2e4d7a4f4b.jpg
(kynk:pinterest)

Değişiyor her şey içimde ve
sil baştan yapılanıyor.

Yerde ararken gökte buluyorum kendimi.

En sağlam sandığım temellerimden yıkılıp tuzla buz oluyorum birden bire. Kusmak istiyorum. Bütün organlarımı kusup onları tek tek okumak istiyorum. Beni karanlıkta yalnız bırakılmış oyuklu bir piyanonun içinden çıkarıp ışığa yürüten o gücü bulmak, şükür ve teşekkür etmek istiyorum. Her şeyin dermanının diz çökmekte olduğunu ve un ufak olup aynı anda alemlere taşabileceğimi bilmek, soluk ve kuru benliğimi şeref ve onurla taçlandırıyor.
Sana geldim.
Bir avarenin haykırışını duyurmaya geldim.
Kainatın bir köşesinde ve her şeyin özünde var olmaya geldim. Aklımı yerinden söküp sende yok olmaya geldim. Sende bir ve sen olmaya geldim. Nefes aldığım her an seninle dolmaya geldim. Sana açım, doymaya geldim. Bir zerreyi ellerimle sana sunmaya geldim. Mekansız ve zamansız sana bağlanmaya geldim. Ne bir duam var ne de bir dileğim... Sadece seni içip seninle sarhoş olmaya geldim. Hayatım boyunca alacağım sayılı bütün nefesleri bir anda içime çekip bütün gücümle “hû !” demeye geldim. Kapıların en ulvisinde misafir olmaya geldim.
Bildiğim her şeyi unutmaya geldim.

Değişiyor her şey içimde ve
sil baştan yapılanıyor.
Aralanıyor perde ve sönüyor sözler.
Büyük patlamadan beri görülmemiş bir dinginlikle,
gün batımı ve ben,
tebessüm saçıyoruz eşyaya.
Yerde ararken gökte buldum kendimi.

Sort:  

Congratulations @alihanay! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The new SteemFest⁴ badge is ready
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.50
ETH 2910.51
USDT 1.00
SBD 3.59