Tutunma SancısısteemCreated with Sketch.

in #tr5 years ago

Tutunduğun şeyin ne önemi var
biraz geç biraz erken
biraz yorulmuş biraz kırılmış
örselenmiş ve çepeçevre duvar örülmüş
bir elmanın parlaklığına
begonvilin canlılığına ya da
hayallerinin gerçekleşme ihtimaline
tutunuyorsun
''Kuşlar!'' diyorsun bir de
''Kuşlar bağırdığında herkes duyar !''
duymayanlar eksiktir biraz

Bilmelisiniz ki güneşler
yanar... yanar... yanar...

IMG_E6553.JPG
Güneşe tutundum sonra
deniz de koydum altına
dağ koydum heybet heybet
renk koydum, diyar diyar rüzgar koydum
göğe gerek kalmadı
gök hep vardır
mavidir bütün doygunluğuyla
aldım hepsini bir bir cebime koydum.


(kaynak: youtube)

Sort:  

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60991.61
ETH 2921.47
USDT 1.00
SBD 3.56