boş vakit değerlendirme mecrası "steemit" [TR Liste Yarışma 01]

in #tr6 years ago (edited)

İyi günler, ben @alisari.

Steemit'i çok yakın bir arkadaşımla muhabbet ederken bana arkadaşlarının bir site bulduğunu ve o sitede yazılar yazarak, komik gifler paylaşarak, oyun oynarken canlı yayın yaparak falan para kazandıklarını ve kazandıları bu paralarla onuda yanlarına alarak oyun bilgisayarı aldıklarını söylemesiyle ilk defa duymuş bulundum.
Steemit'e değilde kripto-paralara yabancı sayılmam aslında. Bitcoin furyasına da 2011 de merak salmıştım. Üniversite 1 deydim ve kütüphanedeki bilgisayarlarda zaman geçirirken karşıma çıkmıştı bu Bitcoin. Araştırma yapıp yatırım yapmaya karar verdim ama banka hesabım yok idi. Bir bankaya hesap açmaya gittim fakat 17 yaşındasın annen veya baban olmadan hesap açamayız demeleri üzerine Bitcoin merakım sönmüştü. Yanlış hatırlamıyorsam 5 dolar idi 1 Bitcoin. Pişmanlık var içerimde aşırı derecede, 18'i doldurunca niye almadım diye bazen kendime sövmüyorda değilim.
Her neyse arkadaşım bana Steemiti 28 Aralık'ta önerdi ben ise 31 Aralık'ta kayıt oldum. Üyeliğimin onay e-maili nedense 2 ay sonra geldi. Ben 1 Mart'ta siteye ilk girişimi yaptım galiba.

Steemit'te ilk paylaşımlarım genelde eser hırsılığı yaparak oldu. @cheetah yorum yapınca utanmadım değil yani. Sonra @steemcleaners yorum yapınca artık emek hırsızlığı yapmayacağım dedim ve discord kanallarını keşfettim. Refya serisine başladım ve @kusadasi projeleri derken ne zaman boş vaktim olsa tarayıcımı açar ve steemnow.com, steemit.com ve busy.org sitelerine girerim yazıları takip eder oylarım gücüm az olsada.

Steemit ile ilgili gelecek için işlerimin durumuna bağlı olarak iki planım var. İlki; bir uluslararası yardım kuruluşuna iş başvurusunda bulunmuştum. Mülakatımda iyi geçmişti ve bizden haber bekleyin demişlerdi eğer o işe kabul edilirsem Steemit Türkiye topluluğuna tr liste ekibine yazım, dil bilgisi ve edebiyat alanlarında yardımcı olmak amacıyla danışmanlık için başvuru yapmak ve yatırım yaparak devam etmek. İkincisi ise ; şu anda olduğu gibi sadece boş zamanlarımda girip elimden geldiğince kaliteli yazılar paylaşmaya çalışmak ve mümkün olduğunca projelere katılmaktır.
Ben bir Türk dili ve edebiyatı öğretmeniyim ve şimdi uğraştığım iş ile ilgili bazı fotoğrafları paylaşmak istiyorum.

()

(

Sort:  

Wow! It couldn't be better @alisari ^.^

Çok hoş bir çalişma ce anlatım cıkarmıssnz hocam basarılarınızn devamını dılerim insallah dileklerini kabul olur👌👍

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Hayatın her alanında size başarılar dilerim, çok içten bir paylaşım olmuş, steemitte güzel paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz. Zamanında ucuzken bitcoin alanlar şimdi zengin oldular, herşey kader kısmet. Sağlık olsun bundan sonra şansınız açık olsun :)

Teşekkür ederim 🙏🏻

Greetings @alisari! Your post was chosen at random and was resteemed as part of Shareables' campaign. Enjoy your free resteem!

If you wish to stop receiving this comment, please do unfollow us.

By upvoting this notification, you're supporting our campaign in Steemit. For more information about our campaign, click here!

@Shareables, we resteem anything we find shareable. Always strive for quality content. Go on express and harness your blogging potential!

God bless from us @Shareables!

Congratulations @alisari! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63747.88
ETH 3130.43
USDT 1.00
SBD 3.89