Bitshares Platformunu Daha Fazla Kullanmaya Başladım

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Bitshares platformuna geçtiğimiz sene üye olmuştum. Bittrex borsasındaki hacimden dolayı ve daha sonra Binance borsasının parlamasından dolayı uzun süre kullanmaya ara vermiştim.

Bir kaç gün önce merkezi olmayan borsaları incelemeye başladım. Waves borsasını bir süre araştırdım. Ancak fazla kurcalamadığımdan mı bilmiyorum, bana biraz karmaşık geldi. Ara verdiğim Bitshares'a geri döndüm. Ve ayrıntıları araştırmaya başladım. Araştırdıkça neden borsa değilde platform denildiğini kavramaya başladım.

Yaklaşık yüz dolar eğerinde BTS ödeyerek "asıl üye" olunabiliyor. Bu üyelik tipinin çok fazla avantajı mevcut. Bir tanesini söyleyim; İşlem komisyonları aşırı derece düşüyor. Örneğin; Şu anda BTS almak veya satmak istediğimde komisyon olarak 0.00578 BTS komisyon alınıyor. Üstelik işlem miktarına büyüklüğüne komisyon fiyatı değişmiyor. Ayrıca yatırma ve çekme ücretleri de çok düşük.

Referans gelirleri, ödenen komisyonların bir süre sonra geri iade edilmesi, her kullanıcının istediği zaman token oluşturabilmesi gibi maddi sebepler platformun kullanılabilirliğini artırıyor. Ayrıca hız, güvenlik vb. konuların lafını bile etmiyorum. Bitsahares'in tek olumsuz tarafı bir kaç token çifti haricinde işlem hacimlerinin düşük olması.

Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle, takipte kalın.
Görsel kaynağı: link

Sort:  

Ben de farklı bir borsaya taşınmayı düşünüyorum ama bu aralar bibox dikkatimi çekiyor. Oraya taşınsam mı diyordum, bitshares gibi merkeziyetsiz borsalar ileride daha çok büyüyecek. Bakalım ben de gelebilirim oralara :))

Beklerim hocam :) İşlem hacmini artıralım biraz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97