Hadi #TR topluluğunu aktif hale getirelim, Ücretli oylama duyurusu

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Blocktrades'taki ve Minnowbooster'daki ucuz SP delegasyonundan yararlanarak bir miktar kiralama yaptım. Bir süredir Smartsteem ve M.B.'a oy satıyorum. Geçen Discord'da yaptığımız toplantıdan beri topluluğumuza yönelik bir şeyler yapmayı düşünüyordum. Daha önceden yaptığım etkinliklerden birini devam ettirmeye karar verdim. Ücretli oylamaya geri dönüyorum.

Konuyla ilgili daha önce paylaşımlar yapmıştım. Daha fazla ayrıntıya girmeden o paylaşımların bağlantısını buraya ekliyorum. Lütfen gönderim yapmadan önce bunları bir gözden geçirin.
https://steemit.com/tr/@anadolu/anadolu-uecretli-oylamaya-geciyor
https://steemit.com/tr/@sorucevap/anadolu-hesabi-oylama-icin-nasil-kullanilir

Şuradaki paylaşımdan yola çıkarak. Oylama oranlarını zarar etmeyecek şekilde ayarlayacağım. Ancak gönderim yapanlar da zarar etmeyecek. Şimdilik 0.1 SBD gönderimle başlıyoruz. Ortalama %150 oranında oylama yapacağım. (Steem fiyatına göre ayarlama yapacağım.) Kürasyon izinden gelen oylarla birlikte bu oran %180, %200'leri bulacaktır. Kürasyon izine katılarak bana ve topluluğa destek olabilirsiniz. Tek başına yapılan oylamalar dişe dokunur bir şey ifade etmezken kürasyon izinde çok değerli hale gelir. @anadolu'nun kürasyon izine katılmak isterseniz: Steemauto.com Şu anda 80 küsür takipçi var.

#TR etiketindeki paylaşımlara daha fazla önem vereceğim. Oylama gücünün müsait olduğu durumlarda etiketten seçim yaparak ücretsiz oylama da yapacağım. Güncel oranları ve hesabın oylama durumunu profilden takip edebilirsiniz. Aklınıza takılan konuları sormaktan çekinmeyin. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere, takipte kalın.

Sort:  

Yeni discord kanalinin linkini atabilir misin?

You got a 3.42% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

You got a 24.36% upvote from @oceanwhale courtesy of @anadolu! Earn 100% earning payout by delegating SP to @oceanwhale. Visit www.OceanWhaleBot.com for details!

You got a 19.95% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Hadi inşallah

Teşekkürler.

Güzel haber. Hesabın ilk dönemlerinde bana epey katkısı olmuştı

Yine katkısı olur umarım hocam.

Tebrikler, takipteyim.

Teşekkürler.

beni de listenize alır mısınız

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11