Küçük Bir Kürasyon Ödülü Hesaplaması

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Bir haftadır oylama gücümün tamamını #tr etiketine ayırıyorum. Genellikle #TR etiketindeki içeriklerin az kazandığını düşünüyoruz. Ancak durum göründüğü kadar kötü değil. Çünkü ben verdiğim oydan fazla kürasyon ödülü kazanıyorum. Oylama gücüm 0.12$ değerlerinde dolaşıyor. Günlük ortalama 1.2$ oy verebiliyorum. Günlük kazandığım kürasyon ödülü ise 1.3$-1.6$ arasında dolaşıyor.
Is_Content_Curation_Good_for_SEO.jpg
Görsel: link

TR etiketinde yayınlanan içeriklerden beğendiklerime oy veriyorum. Günlük olarak %25 oranla ortalama 40 içerik oyluyorum. Taktik bir çalışma ile günlük 5$'a kadar kürasyon ödülü kazanabilirim. Ancak #TR topluluğunu destekliyorum. Ayrıca bu ortamda kaliteli, Türkçe içerikler bulmak hoşuma gidiyor. Şunu da belirtmek gerekir; etiketteki paylaşım sayısı iyice düştü. Yakında oy verecek içerik bulunmaz hale gelecek gibi.

Kürasyon izime katılırsanız sevinirim. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere, takipte kalın. Okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Sort:  

Bana da destek gösteriyorsunuz TEŞEKKÜRLER

Rica ederim hocam ne demek.

Very Nice. Look here and I will provide you more votes
mcg6000{DOT}com/booster

Warning for my followers; Do not click on the link in the comment.

arkadaşlar için tebrikler önceki değerden daha fazla var. Arkadaşlarımı postalamayı seviyorum.

Thank you for the comment. Yeah. It's important to support our community.

yes same-buddy

the post can be in english?

Yeah. I will consider that.

great work keeep it up.
like it and upvoted!

You got a 11.66% upvote from @upme thanks to @anadolu! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

Loading...

#tr içeriğinin gelişmesi için gösterdiğiniz çaba ve özveri için teşekkürü size bir borç biliyorum.

ben teşekküe ederim hocam farkındalığınız için.

This post has received votes totaling more than $50.00 from the following pay for vote services:

appreciator upvote in the amount of $97.09 STU, $103.04 USD.
rocky1 upvote in the amount of $16.28 STU, $17.15 USD.
upme upvote in the amount of $14.96 STU, $15.75 USD.

For a total calculated value of $128 STU, $136 USD before curation, with a calculated curation of $21 USD.

@anadolu, you may opt-out of transparencybot messages by simply replying to this comment and using the tag #TBopt-out. Click here to learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66439.14
ETH 3005.38
USDT 1.00
SBD 3.68