Steem Power Biriktirmek Üzerine

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Steemit'e katıldığım günlerde 'Steem Power' kavramından dolayı biraz şüphelenmiştim. Her ne kadar referans sistemi vb. olmasa da kullanıcılar sürekli Steem Power biriktirmeyi tavsiye ediyorlardı. Biriktirilen SP'yi çekmek ise yaklaşık üç ay sürüyor. Bunun üzerine "acaba ponzi mi?" şeklinde bir düşünceye kapıldım. Daha sonra beyaz, mavi sayfayı okuyarak, Alp Işık'ın videolarını izleyerek Steem'in de blockchain üzerinde çalıştığını öğrendim. Gerçi bu şekilde düşünmemde, diğer kullanıcıların çoğu gibi "bitcoin kazanmak" odaklı değil de "blog yazarak para kazanmak" odaklı gelmemin de etkisi vardı. Her ne kadar Steemit'i, Bitcoin'i araştırırken görmüş olsam da sisteme blog yazarlığı düşüncesiyle katılmıştım.

Görsel Kaynak

Daha sonra Steemit, Steem Blockchain ve Steem Power ile ilgili yazılar okumaya başladım. Bunun etkilerini @sorucevap hesabının paylaşımlarında fazlasıyla görebilirsiniz. @damla, @tach (@monomyth), @necrosahin, @fetch, @keepcalmandread, @fakire1sadaka, @hknyasar, @eminyardim ve kullanıcı adını yazamadığım kullanıcılardan çok fazla şey öğrendim. Kendilerine teşekkür etmeden geçmeyeceğim.

Yaklaşık dört ay önce @kusadasi grubu #TR topluluğunu desteklemeye başladı. "Neden Steem Power Biriktirmeliyiz?" şeklinde bir proje başlattılar. Söz konusu projeye yönelik yazılardan fazlasıyla faydalandık. Bu tür projelerinden dolayı Kuşadası grubunu tebrik ediyorum. Ben de Steem Power biriktiriyorum. Farklı yöntemleri deneyip kullansam da amaç aynı. Gelelim Steem Power biriktirme nedenlerime.

Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi Steemit, hem tüketici hem de üretici konumundayken kazanç olanağı sunan bir ortam. Bildiğim kadarıyla bu olanağı sunan başka bir araç yok. Steem Blockchain benim için biçilmiş kaftan. Bu kadar beğendiğim bir ortama etkide bulunmak istiyorum. İçerik üretici olarak, öğrenmeye aç bir tüketici olarak ve yatırımcı olarak sistemi geliştirme konusunda katkıda bulunmak istiyorum.

  • Ürettiğim içeriğin istenilen sayıda tüketiciye ulaşabilmesi için tatmin edici miktarda Steem Power'a sahip olmalıyım.
  • Beğendiğim harika içeriklerin diğer kullanıcılara ulaşmasına katkıda bulunmalıyım.
  • Bir Steem yatırımcısı olarak diğer yatırımcıları desteklemeliyim.
  • Sisteme yeni katılan kullanıcıları heveslendirmeli, içerik üretme konusunda teşvik etmeliyim.
  • Spam, çalıntı yöntemlerle üretilen, sistemi olumsuz etkileyecek içeriği azaltmak/bitirmek için kaliteli içeriğe daha fazla katkıda bulunmalıyım.

Yukarıda bahsettiğim nedenlerden dolayı Steem Power biriktiriyorum. Bu yatırımın büyük fırsatlar sunacağını düşünüyorum.

  • Burayı bir ek kazanç aracı olarak kullanabilirim.
  • Maddi sıkıntısı olan kişilere, öğrencilere Steem Blockchain aracılığıyla katkıda bulunabilirim.
  • Az gelişmiş ülkelerdeki fakir kullanıcılara maddi kaynak ulaştırmanın en kolay yollarından biri önümde duruyor.

Özetle; Steem Power biriktirmek için yazdığım ve yazmadığım bir çok nedenim var. Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle, takipte kalın. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Sort:  

Steem powerınızi biriktirmek konusunda şüphelerim hala var ne yapacağıma karar veremiyorum 13 haftada spyi bozdurma işi çok sıkıntılı geliyor ama SP olmadan hiçbir şey olmuyor.(edit: şuan bu yazıyı yazarken SP işimi kiralayarak halletmeye karar verdim)

You got a 83.33% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

Steem in beyaz ve mavi sayfalarini okudugunuzdan bahsettiniz. Acaba birebir turkce cevirisi mevcut mudur?yonlendirebileceginiz bir kaynak mevcut mu?

Konuyla ilgili @hknyasar'ın yazıları vardı. @monomyth de bi araUtopian için çeviri özetleri yapmıştı. Onları okuyabilirsiniz.

Tesekkur ederim.

Merhaba soru cevap hesabından sorulariniza cevap verenlere oy atiyordunuz.Ben de öğrenciyim ve acicikcasi iyi bi kazanç oluyordu benim için.keşke birakmasaydiniz :)

Merhaba. Steem Power kitalayarak oylama yapıyorum hocam. Aşırı derecede zarar yazıyor o şekilde. 0.1 SBD göndererek içeriklerinize oy alabilirsiniz yine.

Ücretli oylama yapmıyorum demiştiniz öyleyse gönderirim sorun yok

You just received a 80.65% upvote from @honestbot, courtesy of @anadolu!
WaveSmall.gif

ben bunu bi online oyun gibi görüyorum sp de güçlenmemize katkı sağlayan itemler gibi sp si yüksek olanın vuruşu nasıl daha çok can götürüyorsa sp de aynı şekilde daha çok kürasyon ödülü sağlıyor bence

Doğru hocam. O açıdan bakarsak geçen zamanda sıkılmıyoruz en azından.

You got a 38.86% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Congratulations @anadolu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

You got a 52.63% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

hocam ben SP yi emekli ikramiyesi gibi görüyorum.. bu işleri bırakmaya karar verdiğim an beni güzel bir ikramiye bekliyor olacak :))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95