Steemit'e Yatırım Yapma Ve Kazancı Banka Hesabına Çekme

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Steem Satın alma ve Steemit'ten elde edilen kazancı hesaba çekme konusunda çok fazla soru geliyor. Ancak bu konuda çok fazla içerik üretildi. Ben de yeni içerik üretmektense bir bağlantı listesi paylaşayım diye düşündüm.

Steem ve Steem Dolar Steemit.com adlı sosyal ağın kripto paraları. Bu paralardan satın alarak Steemit'e yatırım yapmış olacağız. Bunun için uygulayacağımız en kolay yöntem Türk borsalarına TL yatırmak. Daha sonra Bitcoin, Ethereum, Litecoin vb. kripto paralardan satın alarak bunları Steem satılan borsalara gönderiyoruz. Türk borsalarından hesap açma konusuyla ilgili bir kaç bağlantı;
Paribu.Com’dan Hesap Açma Ve Bitcoin Alma
BTCTurk bitcoin alma
Koineks Nasıl Kullanılır? Altcoin Nasıl Alınır?

Daha sonra Steem almak için Bittrex veya Binance borsasından hesap açıyoruz. Ve Btcturk, Paribu vb. Türk borsalarından aldığımız kripto paraları Bittrex/Binance borsasındaki cüzdanımıza gönderiyoruz. Her iki borsada Bitcoin ile Steem alınabiliyor.
Steemit'e Nasıl Yatırım Yapılır?

Bittrex, Binance vb. borsalardan Steem alıp Steemit'teki cüzdanımıza aktarıyoruz. Steemit marketten Steem/SBD dönüşümü yapılabiliyor. Komisyon neredeyse sıfır.
Binance'dan Steem çekme işlemi nasıl yapılır?
Steem, SBD, SP Almak Ve Steemit Market Hakkında

Steemit'te botlara SBD göndererek, Steem Power kiralayarak vb. paramızı artırma imkanımız var.
Steem ile steemit üzerinde neler yapabilirsin?
Steem Ve SBD Arttırma Yöntemleri
Steemit'te Hesapları Nasıl Geliştiririz? Botlar.
Steemit'te Hesapları Nasıl Geliştiririz? Steem Power Delegasyonu
Şu anda Steem Power Kiralayarak Ne Kadar Kazanırsınız?
Steemit'te Hesapları Nasıl Geliştiririz?
Steemit'te Hesapları Nasıl Geliştiririz? #2 Yeni Taktikler
Kürasyon Ödülü Nedir?, Nasıl Küratör olunur?
Minnowbooster'a Oy Satma İşlemi Nasıl Yapılır?
Steem Power Delegasyonu Yaparak Pasif Gelir Elde Etme

Kazandığımız kripto paraları çekerken yatırım konusunda bahsedilen işlemlerin tersini yapıyoruz. Steemit'ten elde ettiğimiz kazancı Türk Lirası'na çevirmek için de farklı yöntemler mevcut. Bir kaç tanesini paylaşalım;
Binance Borsasına Steem, Sbd Gönderme İşlemleri Nasıl Yapılır?
SBD, Steem Karlı Bir Şekilde Nasıl Çekilir?
Blocktrades İle Türk Bankalarına Steem / SBD Transferi
Bittrex'e STEEM ya da STEEM DOLLAR transfer etme

Not: Paylaştığım bağlantılarda güncelliğini kaybeden konular bulunabilir. Ancak konuyla ilgili temel fikir sahibi olabilirsiniz. Steemit.com ile ilgili daha ayrıntılı bilgi edinmek için Google arama motorunda "site:steemit.com ilgilendiğiniz konu" şeklinde bir arama yaparak ihtiyacınız olan konu anlatımlarına ulaşabilirsiniz. İyi eğlenceler, bol kazançlar.


Görsel kaynağı: link

Sort:  

They say risk only comes from not knowing what you are doing.

Süper derleme olmuş, ellerinize sağlık. Bittrex 'de Ethereum ile Steem alabiliyor muyduk ? Kontrol edip bilgi vereceğim tekrar :)

yakın zamanda iptal edilmediyse alınabiliyordu hocam.

Not: Bahsettiğim poloniex miş hocam. ben bittrex diye hatıtlıyormuşum.

dikkat çekici, ben son olarak anladım steemit hakkında bilgi edinmek için birkaç ay oldum, teşekkürler imforasinya @anadolu good job:)

Ben teşekkür ederim.

Güzel bilgiler için teşekkürler ben genelikle litecoin olarak koinim sitesine exchange yapıorum. Çünkü kesinti fazla olmuyor. Koinim sitesinden TL'ye çevirip banka hesabıma yolluyorum.

Rica ederim. Ben de genellikle ETH ile çekiyordum. Son bir kaç defadır XLM veya XRP ile çekiyorum.

Tam bugün buna bir bakayım diyordum. Bir anda feed'imde derli toplu bir şekilde karşıma çıkıverdi. Teşekkürler.

:) İyi denk gelmiş o zaman. Ben teşekkür ederim.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler

Rica ederim, ne demek.

You got a 4.93% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

You got a 51.37% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

You got a 29.83% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Teşekkürler bu güzel bilgiler için @anadolu

Ben teşekkür ederim hocam yorum için.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97