@turkiye Kürasyon Porojesi

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Bildiğiniz gibi @trkasa, @trliste ve @tryardim projeleri sona erdi. @quraturk projesi de sadece yorum etkinlikleri yapıyor. @kusadasi ise çeşitli etkinlikler, yarışmalar vb. düzenlemeye devam ediyor. Ancak topluluğun geneline hitap eden bir proje kalmadı.

Görsel: link

Steemit'e katılalı beri #TR topluluğunu desteklemeye çalışıyorum. Bazen yorum etkinlikleri düzenledim, çeşitli konularda içeriklere oy verdiğim oldu. Çoğunlukla #TR etiketinde oluşturulan içeriklere oy verdim. Son dönemde ise kürasyon izine odaklanarak topluluğu desteklemeye çalıştım. Ancak aynı hesap üzerinden hem gelir elde etmeye çalışmak hem de topluluğa destek olmak yorucu olmaya başladı. Ayrıca bu iki olgu birbirine karışınca destekler için bir kaç kişi haricinde teşekkür eden bile olmadı. Tamam karşılık bekleyerek yapmıyoruz ama tepki gelmeyince karanlığa türkü söyler gibi hissediliyor. Hasılı proje hiç bir zaman gerekli desteği görmedi. :) Bu ve farklı nedenlerden dolayı @anadolu'yu tamamen kişisel hesaba dönüştürüyorum.

@turkiye hesabını aktif hale getiriyoruz. Hesap tam tamına bir kürasyon projesi olmayı hedefleyecek. Hesabın amacı #TR topluluğuna destek olmak. Çeşitli çalışmalar yaparak projeye destek arayacağım. Ayrıca imkanlar ölçüsünde kendim de destek olacağım. @anadolu hesabının kürasyon izini takip edenlerden topluluğa destek olmak isteyenlerin @türkiye hesabının kürasyon izine katılmalarını rica ediyorum. Ayrıca delegasyon yaparak, Steem/SBD bağışıyla projeye destek verebilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için @turkiye hesabını takibe alın. Hesap üzerinden proje ile ilgili gerekli ayrıntılar paylaşılacak.

Yeni bir paylaşımda görüşmek üzere. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

ya abi sen varsın biz kendimizi iyi hiss edyoz. destek veryon. terketme bizden desteyini.

Desteğe devam. Ancak derli toplu, anlaşılır biçinde yapacağız işi.

İlgi ve desteğiniz için teşekkür ediyorum destek vermeye çalışacağım

Ben teşekkür ederim hocam.

@turkiye hesabının kürasyon izi linkini paylaşabilir misiniz? Hesap profilinde göremedim. Ayrıca testi kırıldıktan sonra da olsa tr topluluğuna yaptığınız yardımlardan ötürü teşekkür ederim :)

Ben teşekkür ederim hocam. Ne demek. Hesabın profiline ekledim linki.

Teşekkür ederim.

Çok güzel paylaşım olmuş elinize sağlık

Rica ederim hocam. Sağolun.

güzel bir girişim... @turkiye hesabını takibe aldım...
gelişmeleri yakından takip ediyorum

Teşekkür ederim. Umarım olabildiğince faydalı hale getirebiliriz.

bugüne kadar yaptığınız tüm katkılar için çok teşekkür ederim. bir ara hatta minik sbd'ler karşılığında oylama da yapıyordunuz. buraya emeğiniz çok, duruşunuz da güzel. ama steemit tr topluluğu çok yavaş ilerliyor. bir şeyler deneniyor, projeler başlıyor bitiyor vs.. bunların hepsi bana göre gelişme ve rayına girme adımları. keşke burdaki aktif kullanıcıların hepsi min 0.10'luk oy gücüne sahip olsa, o zaman burası şenlikli bir yer olabilirdi. şimdilik oltamızı geleceğe doğru atmaya devam ediyoruz. bol steem power dolu günler olur umarım. @turkiye'yi ve projesini takip ediyor olacağım.

Söylediğiniz şeylerin çoğunu bir kaç ay sonra başarabiliriz. Ama iyi bir çalışmayla tabi ki. Umarım çabuk sıkılmaz mevcut üyeler :)

Haber güzel, umarım tutar. Son zamanlarda steemit milletin umurunda değil gibi bir şey. Bu sürecin en kısa zamanda bitmesi lazım.

Teşekkür ederim. Son bir kaç haftadır iyice dağıldık :)

Yeni bir üye olsam da topluluğumuzu desteklemek adına yaptığınız çalışma ve gayreti çok kısa sürede farkettim. Çok teşekkür ediyorum. @turkiye hesabını takibe aldım. Topluluğumuz için hayırlı olmasını dilerim.

Teşekkür ederim hocam.

Bu böyle gitmez, kimse de burda durmaz zaten. Böyle destek projeleri lazım. Teşekkürler.

Benzer projeler üretilmeli hocam, haklısınız. Ancak bizde daha vahim bir durum var. Ortaya çıkan projeler bir kaç kişi haricinde desteklenmiyor. Haliyle kapısına kilit vuruluyor.

Hocam şahsen ben 1. 2. 3.'lük üzerine kurulan yarışmalara katılmıyorum. Herkesin kazanacağı projeler olmalı. Çünkü emek harcıyorsun karşılığını alamayınca dediğin gibi katılımcı sayısı azalıyor. Herkes aynı kazanmasın ama herkes bir şeyler kazansın.

Guzel haber. Başarılar @anadolu

Teşekkürler hocam. Her zamanki gibi hedef büyük, bakalım.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94