Yoyow (YOYO) Hakkında

in #tr6 years ago (edited)

Yoyow sosyal ağ olmayı amaçlayan bir proje. Oluşturdukları içerikler karşılığında kullanıcılarına ödüller dağıtır. Facebook, Twitter vb. sosyal ağlara alternatif olmayı amaçlayan bir Blockchain projesi diyebiliriz. İçerik oluşturucularını, küratörleri ve üçüncü parti uygulamaları ödüllendirmeyi amaçlar. Bu platform Çin'de daha fazla kullanılıyor.

Oluşturulan görsel ve metinler Blockchain üzerinde yayınlanır. Sistem "konsey" adı verilen tanıklar tarafından yönetilir. Konseyi oluşturan üyeler blok onaylamanın yanı sıra içerik uyumluluğu, içerik uyumluluğunu sağlama, uyumsuz içerik kaldırma vb. görevleri üstlenirler. Kullanıcılar, sisteme kazandırdıkları trafik, değer vb. oranında daha fazla ödül alırlar.

Bitshares platformunda üretilen Yoyow 0.082$ değerinde seyrediyor. Piyasada dolaşan 272 milyon (+-) token var. Yoyow, Binance, Bitshares, Okex, Hitbtc, Ethfinex borsalarında alınıp satılabilir.
indir.png
Kaynak: Tradingwiev. 4 Saatlik YOYO/BTC grafiği.

Web sitesi: Yoyow.org

Yeni bir paylaşımda görüşmek dileğiyle, takipte kalın. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Görsel kaynağı: Link

Sort:  

Steemit e benzee ama yeni bir oluşum. Tanıtım için teşekkür ederim 😊

Rica ederim ne demek. Golos'u da bir inceleyin. Gerçi o biraz klon gibi duruyor :)

You have recieved a free upvote from minnowpond, Send 0.1 -> 2 SBD with your post url as the memo to recieve an upvote from up to 100 accounts!

Yakından takip ettiğim bi coin bitfinex te almıştım ilk. Çin menşeli bi proje Asyalı olan değerlenir mantığı ile elimde bi miktar tutuyorum. Elimde tuttuğum diğer bi coin de qash. Oda aynı ripple gibi bi coin japon menşeli 2019 da coin bankası kurma hedefindeler. Sloganımızı tekrar edelim Asyalı olan değerlenir.

Her zaman öyle olur diye bir şart yok hocam. Yine de güzel proje.

Great post! I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.

Thank you for the comment.

You got a 4.67% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

ben yapamadım ,siteyi anlamadım daha doğrusu ,yoyow.org.a gittim şifre oluşturdum ,sonra gelen panelleri anlamadım.Nereye post yazılacak ,yazılanlar nerede falan :/ yardımcı olursanız sevinirim @anadolu

Ben de kullanmadım hocam. Çince zaten. Yatırım anlamında paylaşım yapmıştım.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94