You are viewing a single comment's thread from:

RE: Forrest Gump hakkında

in #tr7 years ago

Çok enteresan bir değerlendirme oldu. Bir filmde kaç ayrı ayrı mesaj var olduğunu gerçekten enteresan.

Normal nedir, kimdir? sorusuna gelince. Normal daima topluluğun ''norm'' olarak koyduğu ölçülerdir. Yani çok basit bir örnek vereyim; çevremdeki insanlar (bende dahil) yemeklerini elleriyle yiyorlar, bunlar için bu dünyanın en normal işidir. Doğmuş olduğum ülkedeki (yani almanya) insanların yanında elle yesem bana deli muammelesini yapıyorlar.

Sort:  

Filmlerde hep bir kaç yönlü, bir kaç katmanlı anlamlar, mesajlar olur. Herkes farklı bir açıdan bakar. Siz izleseniz eminim çok daha farklı mesajlar bulursunuz. Esasen film sanat olduğu için zevk alabilmek gerekiyor. Yani anlam ikinci planda kalır. Ama ben izlerken zevk alsam da böyle kendimce anlam vermeye çalışıyorum.

"Normal" nedir konusunda haklısınız. Forrest "normal" değil çünkü o topluma uymayan bir karakter.

Filmlerin bir çok yönlü mesaj dolu olduklarını biliyordum, lakin sizin gibi bir filmden o kadar ayrı mesajlarını çıkartan bir insanı görmedim daha. Bu bir yetenektir. Tebrik ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69279.67
ETH 3681.04
USDT 1.00
SBD 3.32