Evleneceğiz Diye Kandırıp Tecavüz Etti - Serkan Aktaş Bu Video Herkese Ulaşsın - UPVOTE

in #tr6 years ago (edited)

Evleneceğiz Diye Kandırıp Tecavüz Etti - Serkan Aktaş  Bu Video Herkese Ulaşsın - UPVOTE


Cayhouse gercektende harika bir kanal islami bir cok bilgiler veriliyor ve sürekli  takip ediyorum

bugün farklı bir konuya denk geldim bir cok kişinin bilinclenmesi için videoyu sizlerlen paylaşıyorum...


Diyecek laf Yok


adamların Youtube kanalına lütfen abone olunuz..


Link:  https://www.youtube.com/channel/UCgC81lrIwMJJvAjyKm1ooow


Bir cok kişiye ulaşssın diye lütfen Upvote yapalım ve resteem yapınız

Allah sizden Razı olsun...

Sort:  

upvote yaptım teşekkürler..

voteledim ve resteem benden gelsin teşekkürler...

upvote yaptık ama gücümüz yok üstlere cıksın duyarlı olan arkadaslar yapmalıdır en iyi votelemeyi

teşekkürler

cok fena daldı helal be serkan abi yine süpersiniz...ellerinize sağlık.

destek için geldim voteledim teşekkürler.

teşekkür.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65992.78
ETH 3014.98
USDT 1.00
SBD 3.75