Düzen, Yatırım ve Yenilenme

in #tr6 years ago (edited)

İş görüşmeleri, arkadaş ziyaretleri ile geçireceğim birkaç gün sonrasında hesap üzerinde de bazı düzenlemelere gideceğim.

Bazen kendimi yel değirmenlerine karşı duran Don Quichotte gibi hissediyorum. Gördüklerim, düşündüklerim ve yaptıklarım karışmış kendimi anlamsız bir ortamda Sancho'suz kalmış gibi hissediyorum. 😇


ayrac1.png

İçeriklerime yukarıdan aşağıya göz gezdirdiğimde çok karmaşık ve karışık geliyor bana ve nedense düzen takıntısı olan bir insanım.

Bazı başlıkları tekrar toparlayarak daha düzgün ve daha detaylı bir şekilde yeniden paylaşabilirim.

Hesabın kendine özgü resimleri üzerinde çalışma yapacağım ve içerikler serisini daha derli toplu bir hale getireceğim.

Aslında bunu sadece Steemit için değil, normal hayatımda yaptığım diğer işler için de yapmaya başladım.

Döndüğümde tekrar Discordlarda daha aktif bir şekilde katılım sağlayacağım.

Hiçbir zaman bölünmeleri sevmedim ve hiçbir zaman taraf olmadım. Doğru gördüğümü destekledim, doğru gelmeyeni eleştirdim. Eleştirdiğim ne varsa beni taraf olarak göstermeye ve cephe almaya çalıştı. Bu durum bende hayal kırıklığı yaşatsa da yeni gelenlere, desteğe ihtiyacı olanlara ve sorusu olanlara elimden geldiğince yardım etmeye devam edeceğim.

Benim amacım bu, şu, o değil #TR topluluğundaki insanlara daha fazla destek olabilmek.

ayrac1.png

Bir diğer konuda içeriye daha fazla yatırım yapmak.

Bilenleriniz vardır, normalde bir yatırımcıyım. Borsalarda düzenli olarak al-sat yapıyorum. Steemit'i keşfettikten sonra da içeriye 2400 Steem sokarak #TR topluluğuna faydam dokunsun istedim. 1300 Steem'i Power Up yapıp kalan miktarla da SP kiralamak için kullandım. Yaptığım yatırımdan da "sen ne kadar kazanacaksın bu işten ondan haber ver" tarzı yaklaşımlara rağmen hesaplarını yaparak bu yatırımdan zarar edeceğimi daha önce birkaç defa anlattım.

Steem eğer biraz daha toparlarsa, yaklaşık 4 dolar bandında gezinirse Steem olarak da zarar etmeyebilirim ama dolar olarak baktığımda şu anda elimdeki her şeyi bozdurabilsem (ki bu yaklaşık 13 hafta sürüyor, o arada herşey değişebilir) çok fazla zararım yok diyebilirim.

Her neyse konuya dönersek, eğer karar verirsem içeriye 20000 Steem daha sokmayı düşünüyorum. Büyük kısmını direk olarak Power Up da yapabilirim, bot kullanarak SP arttırma yolunu da seçebilirim.

Borsada yaptığım işlemler bana Steemit'ten çok daha fazla zevkli geldiği ve daha da karlı olduğu için bunu yapmak istemiyorum ama bu kadar miktarı daha sokmak eğlencemi bozmaz sanırım. Sadece oynadığım oranlar üzerinde oynama yapmak zorunda kalırım.

ayrac1.png

Bir yandan normal hayatımda uğraştığım işlere zamanımı ayırmaya çalışıyorum. Aklımda farklı projeler daha var, bir yandan da onlar üzerinde çalışıyorum. Onları faaliyete geçirirken biraz zaman sıkıntısı yaşayabilirim Steemit için ama sonrasında burası için de var olan fikirlerimi hayata geçirmeye başlayacağım.

Şimdilik kendinize iyi bakın. Birkaç gün @golge hesabından fotoğraflar paylaşabilirim gittiğim yerler hakkında bilgiler içeren. Onun dışında sadece oylamaları yapmak için Steemit'e uğramayı düşünüyorum.

Sonrasında daha aktif bir şekilde görüşmek üzere... 😇

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Kolay gelsin. O düzen işi benim de aklımda ama önce kafayı ve günlük hayatı düzene sokmam lazım :)

Senin yazını hatırladım şimdi düzen konusunda, tekrar bir okumam gerek onu da :))

Teşekkürler ;)

Punky'nin o düzenle ilgili yazısı benim de aklımda. Çok takdir etmiştim. Steemit'te bir düzen kuracağız bakalım.
Buralarda yokluğun hissedilecek, @arafs.

Teşekkür ederim siz hissettirmezsiniz diye umuyorum :))

Her zaman olduğu gibi yine sizin paylaşımlarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağız. Topluluk için yaptığınız şeyler göz ardı edilemez, #tr için imkanlarınız ölçüsünde elinizden geleni yapacağınızdan eminim. İçeri daha fazla steem sokma düşüncesi tabi ki de size kalmış bir şey. Siz eğlencenizden olmadığınız sürece sanırım sorun yok.

Teşekkür ederim ;)

Aslında eğlencesinden daha çok karlı olması konusu var, editledim yazıyı. Borsada işlem yapmak Steemit'ten daha karlı benim için. Bir düşünüp ona göre karar vereceğim ;)

Görüşmek üzere hocam. Bu arada kripto para ticareti konusunda da bilgi, tecrübe paylaşımı yapacaktınız. Hatırlatayım dedim 😁 Kolay gelsin.

Teşekkür ederim, başlayacağım hocam en yakın zamanda. Onu unutmadım :D
Size de kolay gelsin.

Seni seviyoruz Mr.Araf (kalp)

Eyvallah :))

Aslında yazıyı okurken ben de kendi hesabımın ne kadar karmaşık olduğunu fark ettim. Kahve kültüründen yemek tariflerine, gezi rehberlerinden bir sınıfa bile sokamayarak "lifestyle"da karar kıldığım alakasız içeriklere kadar her şey var. Bir düzen daha iyi olabilirdi... Teşekkürler. Kolaylıklar dilerim.

Kolay gelsin hocam herşey gönlünüzce olsun ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00