You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendime Gel #1

in #tr6 years ago

Yazıyı 3-4 defa başa dönerek tekrar tekrar okumam gerekti hep yarım bırakıp başka bir şey yapmam gerektiğinden.

Sonunda bitirdiğime sevindim :))

Herkesin boşluğuna geleceği bir an veya bazı konularda dayanabileceği şeyler vardır. Bu senin o yapmadığın şeyleri engelleyen duygunun yapmanı isteyen duygularından daha ağır basmasından kaynaklanır.

Bir gün senin de zaafın olan farklı bir konuda o duygun ağır basabilir, bu senin kötü olduğunu mu gösterir? Kime göre neye göre?

Sort:  

Zahmet vermişim :)


Şu an olaya bir taraftan baktığım için diğer taraf kötü gibi geliyor da. Aslında bu sadece bir örnek. Politik davranmak herkesin bir miktar mecbur olduğu bir şey. Fakat duruma göre ilerlemesi rahatsız edici. Ayrıca ben bu nedenle kötüyüm demiyorum. Kendimi yargıladığım noktaları parça parça anlatmak istedim.

Bir de kendimi kötü biri ilan etmem için dünyanın epey düzelmesi lazım hocam :)

Zahmet yok estağfurullah :))

Kendini eleştirebilmek en iyi şeylerden biridir kesinlikle, takdir ediyorum bu anlamda ;)

Teşekkür ediyorum efendim :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63207.78
ETH 3068.52
USDT 1.00
SBD 3.87