You are viewing a single comment's thread from:

RE: Egzama [Sağlık Notları -13]

in #tr6 years ago

Trliste için tebrikler, hani derler ya herşeyin başı sağlık diye o yüzden sağlık konusu önemli.

Stres en büyük etken bu konuda. Gamsız Hayat yaşamak gerekiyor biraz :))


Bu akşam konuyla alakalı soru bulamadım, siz aranızda ayarlayın bir şeyler :D

Sort:  

Candan Erçetin'e bayılırım ve çok nokta atışı olmuş. Seçilmemin şerefine 1-2 şarkı dinleyeyim bari :))

Benim de paylaştığım zamandan beri çalıyordu, birazdan toplantı başlayacağı için Discord'a geçtim ama sonrasında dinlerim herhalde yine :)

Arka fonda çalın diyeceğim ama odaklanıp toplantı atmosferini kaçırabilirsiniz :))

güzel şarkı seçmişsin:)
gamsız hayat çok iyi aslında, keşke yapabilsem🙂

Keşke ama olmuyor işte :))

Stresi yenmek için neler yapıyorsunuz?

Yenemiyorum ben ya :))

Aşırı stresli olursam yemek yerim veya uyurum ama ;)

Siz neler yapıyorsunuz?

Ben sevdiğim bir arkadaşımla yürüyüş yaparım, yürürken mis gibi temiz havayı içime çeker Allaha şükrederim. Stresi içğmde büyütmem. Yok olup gitmesi içğn başka şeylerle meşgul olurum onu es geçerim. O da kimmiş

Benim sinirlerim alınmış arkadaşlarım öyle diyor:)

Aaaa yürüyüş gerçekten çok iyi geliyor, doğru düzgün düşünebilmek için sık sık yaparım ben de ama yalnız takılıyorum öyle durumlarda :))

Eğer gerçekten sizi anlayan gerçek bir dostunuz varsa hayatınızda hiç psikoloğa gerek kalmıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69264.29
ETH 3749.24
USDT 1.00
SBD 3.66