You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #16 : Rapor No.09

in #tr6 years ago

Dün yazacaktım yine unuttum, bu aralar hep böyle :))
Yazını gördüm ama gina nın bildirim göndermemesi şaşırttı, sanki bu içerikte her hafta kendime yer verilecek gibi his oluşmuş içimde. Ego tavan :D

Nerede kaldı o eski bot arafs, öyle olsaydı burada yer bulurdun kendine tabi :))


Teşekkürler yine keyifli bir rapordu.

Sort:  

Aşk olsun, bot olmadığı için yer almadığını düşünmüyorsundur herhalde değil mi? Eğer öyleyse çok üzülürüm. Bu hafta o kadar az geldim ki buralara oyların çoğu otomatik oylama ile gitti yazıda da dediğim gibi. Ara ara geldiğimde de denk geldiğim yazıları okuyabildim sadece, yoksa senin yerin olmaz mı hiç. Yerin yazıda olsun olmasın, her zaman sabit. Biraz daha kafayı sakinleştirmeye ihtiyacım var, sonra gene buralardayım, yanınızdayım :)

Yok tabi ki hayır, takılıyorum sadece :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62725.26
ETH 3221.94
USDT 1.00
SBD 3.85