You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #7 / Bu kente yalnızlık çöktüğü zaman...

in #tr6 years ago

Yeni arkadaşlıklar, yeni pencereler ve yeni oyunlar olarak bakıyorum ben yaşadıklarıma. 11 okul değiştirdim ben de üniversiteye gelene kadar. 11 yeni mekan, 11 yeni çevre, 11 alışma evresi ve hızlı geçişler. O arada kiradan dolayı değiştirdiğimiz evlerin sayısını ne sen sor, ne ben söyleyeyim.

Belki de birileri bizi bekliyordur yeni gittiğimiz yerlerde:

Sort:  

haddim olmayarak şu adamı çok antipatik buluyorum. Hele ki böyle adamlar bu şarkıyı söylerken...

Estağfurullah ne haddi falan :))

Evet seveni olduğu kadar sevmeyeni de var, o kısmı beni ilgilendirmez. Kim söylüyor diye değil kimden daha çok keyif aldığıma bakarım ve Koray daha güzel söylemiş açık ara farkla bana göre ;)

bence de bu şarkıyı en güzel söyleyen o🙆‍♀️

bu adamın seveni de çok sevmeyeni de ve ben seviyorum Koray'ı ya çok içten söylüyor🙆‍♀️

ben yeni arkadaşlıklar, yeni çevreler olarak bakamıyorum çok il dolaşıp farklı evlerde oturduk hatta terör bölgesinde yaşayıp tek bir odada kilitler altında uyuduk gecelerce çatışma sesleri eşliğinde..
babam eve her geldiğinde şükrediyordum..

bu şarkı da ilaç gibi geldi çok severim😊

:(
ben biraz daha şanslıymışım o halde...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64512.59
ETH 3174.81
USDT 1.00
SBD 3.85