Teknik Analizler Hatırlatma ve Ek Analiz

in #tr6 years ago

Daha önce analizini yaptığım kripto paraların tekrar bir genel hatırlatmasını yapayım ve karşıma çıkan bir diğer kripto parayı da ekleyeyim istedim.


BTC/USDT


Screenshot_2.png

ayrac1.png

Bitcoin dolar bazında düşüş trendinde devam ediyor gibi, birkaç gün içinde yeşil dairenin içine girerek alım fırsatı oluşturacaktır.

7000-7100 dolar seviyeleri iyi bir seçenek gibi görünüyor alım yapmak için.


STEEM/BTC


Screenshot_3.png

ayrac1.png

Steem BTC bazında hareketinde bahsettiğim noktadan geri dönüşünü yaptı ama grafik Poloniex borsa grafiği olduğu için orada düşüş görünüyor önemli miktarda. Binance'da ise dediğim gibi 29000 satoshilerden alanlar için şu anda değer 36000 satoshilerde görünüyor. Yani % 20 nin üzerinde kar var, daha da yükselecektir, hele bir Bitcoin kendine gelsin.


XMR/BTC


Screenshot_5.png

ayrac1.png

XMR de çizdiğim dairenin altına sarkmış olsa da hala çok büyük bir düşüş yaşamadı, elinde olup da uzun vade tutacaklar bekletmeye devam edebilir. Yakında en büyük yükselmelerden birini yapacak coinlerin başında geliyor.


DGD/BTC

Screenshot_6.png

ayrac1.png

Bir tane daha takıldı gözüme onu da sizinle paylaşayım dedim, DGD bitcoin bazında baktığımızda önemli bir noktada alış fırsatı verecek görünüyor. Bitcoinin toparlamaya başlamasıyla kendini en az ikiye katlayacaktır diye tahmin ediyorum.

ayrac1.png

Ben bir yatırım uzmanı değilim, kendi araştırmalarım sonucunda bazı öğrendiklerimi yorumlamaya çalışıyorum. Bunlar doğRu olacak, gerçekleşecek diye bir kaide yok.

Anlattıklarım yatırım tavsiyesi değildir, kendi araştırmanızı yaparak karar vermeyi unutmayın. (YTD & DYOR)

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

Görseller sitelerin ekran görüntüleridir.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Güzel yazı. Eline sağlık.

Teşekkür ederim :))

Teşekkürler hocam. Mesaj alındı :D

Teşekkürler, yorum alındı :D

cheff btg ye bir göz atında pozisyon alalım :)

Bir müddettir XLM tutuyorum elimde. Aslında günlük al sat yapmayı tercih ederdim ama yoğunluktan fırsatım olmuyor. Şu düzeltmeler bir sona erse de biz de biraz para kazansak güzel olacak.
Altcoin önerileriniz için de teşekkürler

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📉 24h📉 7d
BTCBitcoin7623.810$-4.18%-8.81%
DGDDigixDAO151.961$-9.69%-19.72%
STEEMSteem3.053$3.62%5.33%
XMRMonero176.737$1.87%-12.1%

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60938.63
ETH 2918.31
USDT 1.00
SBD 3.67