TR Etiketi Haftalık Rapor 30/04-06/05

in #tr6 years ago

Yeni rapor geldi @boddhisattva ve @arcange 'ye teşekkürler.

ayrac1.png

Trend etiketlerde artık #tr etiketi görünmüyor. @emrebeyler'in bizlerle paylaştığı @trdaily raporlarında şu anda 53. sırada görünüyor.

ayrac1.png

Dil etiketleri arasında da 4. sıraya çıkıldı tekrardan.

Screenshot_2.png


Geçtiğimiz haftaya göre ödül miktarının biraz daha arttığını gözlemleyebiliyoruz.

ayrac1.png

.Geçtiğimiz HaftaBu Hafta
Yazar279280
İçerik926904
Ödül SBD76918304
Oran %0.6490.718
Sıralama54

ayrac1.png

İlk 20 küratör sıralaması.

Screenshot_1.png

ayrac1.png

Herhangi bir yorum veya düşünce katmıyorum, sadece bilgileri paylaşıyorum. İyi çalışmalar.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1, Diğerleri

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

mesela ilk 20 küratörde sizin contr. diğerlerinden daha az olmasına rağmen neden üsttesiniz? trymarket'ten az hwawol'dan, ramta'dan az falan ama siz üsttesiniz :) en çok katkı yapanlara denmiyor muydu küratör diye :)

Bunun sebebini tam olarak ben de bilmiyordum ama az önce inceledim. Tek bildiğim sıralamanın sondaki effective değerine göre sıralandığı ve bu listenin de "effective curators" listesi olduğu idi.

Effective değerini etkileyen şey ise contr. değerinin toplam yazar sayısına bölünüp küratörün katkısı olduğu yazar sayısına çarpılması ile elde edildiği imiş.

Aynı şekilde muratkbesiroglu'nun daha az contr. değerine sahip olmasına rağmen daha fazla kişiye oy vermesi sonucu gibi bahsettiğiniz hesapların da daha fazla cont. değeri olmasına rağmen daha az kişiye oy vermesinden kaynaklanıyor.

Araştırmamı sağladığınız yorum için teşekkürler ;)

Sanırım bu sorunun cevabını baya kişi merak ediyordu.

ben teşekkür ederim sizin hesabınızı gördükçe hevesleniyorum :))

teşekkürler, ben de merak ediyordum:)

Rica ederim benim için de iyi oldu :))

Gördüğüm kadarıyla bu hafta @candyboy geçen haftaya oranla daha fazla kullanılmış. Sanki bu hafta platforma daha fazla kişi katılmış gibi geldi ama yine de paylaşım miktarı geçen haftaya göre daha düşük.

Bu bir önceki haftanın raporu aslında ödüller toplandıktan sonra hesap yapıldığı için yanlış anlaşılıyor. Dediğin şey haftaya gelecek raporda daha net belli olur :))

Oy sayım fazla fakat sıralamada hep çook gerilerdeyim :) bu sıralamayı görünce sp kiralayıp üste çıkasım geliyor ama işte pek mümkün değil :D

Zamanla o da olur inşallah :))

hocam yeniyim de kac gun kiraliyoruz?

Hocam onun farklı zaman aralıkları var. Eğer Blocktrades sitesinden kiralamak isterseniz 90 günlük. Minnowbooster sistemini tercih ederseniz kiralamak istediğiniz zamanları kendiniz ayarlıyorsunuz

tesekkur ettim😊😊

Tr tagının gerilere düşmesi üzücü ancak @quraturk yazı seçimleri başlayınca çok yükseleceğine eminim 😃
Sizi de tebrik ederim ayrıca listede üst sıralarda olmayı ben de isterdim. Çok mütevazi bir küratorsünüz. Bu listenin linkini atar mısınız en son 90 lardaydım 😄

https://steemit.com/bisteemit/@boddhisattva/top-170-effective-steemit-curators-in-tr-category-for-the-last-week-2018-04-30-2018-05-06

İçerikte de @boddhisattva ve görsel kaynaklar kısmında vermiştim aslında. 😇

Şu anda 57. sıradasınız, tebrikler yükselmişsiniz baya 👏👏👏

Waaavv haarika çok sevindim

Peki hocam neye göre bu listedeyiz yüksel emiz nasıl oluyor. 😃

amazing user on steem carry on very good job, i appreciate you

Thank you very much ;)

Post larda tr , cointurk etiketini yazmaya özen göstermeliyiz,

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @arafs.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99