çocuk fotoğrafçılığı

in #tr5 years ago

6F8EA811-86BA-4BA3-B420-B17089E4F480.jpeg

Herkese Merhabalar
Bugün sizlere daha önce çekmiş olduğum çocuk fotoğraflarını paylaşmak istiyorum.
Fotoğrafçılıkta en keyif aldığım çocuk fotoğraflarıdır.
Nedeni ise çocuklara olan sevgim, bir diğeri ise fotoğrafını çekerken kendileri gibi davranmaları.
Çektiğim bazı fotoğraflarda kimisi içtenlikle gülüyor, kimiside içtenlikle üzgün ve buruk bir şekilde çıkıyor.
Bunu nedeni ya kimisi annesini kaybetmiş kimisi de şiddete maruz kalmış.
Bunlar benim çektiğim son fotoğraflar oldu, artık çocuk fotoğrafları çekmiyorum, nedeni 4 yıl önce bir köy okulunun bahçesinde gözlerimin önünde, bir öğretmen tarafından 8 yaşındaki bir çocuk şiddete maruz kaldı, müdahale edemediğim için vicdan azabından dolayı, artık çocuk fotoğraflarını çekmiyorum.
Bunlar benim son çektiklerim, umarım bundan sonraki anne, baba veya öğretmen doktor polis hangisi olursa olsun çocukları şiddete maruz etmeyelim, onlara güzel bir gelecek sunalım.

04931523-77D0-4DF9-9ED3-E6E2D72CC83B.jpeg

422C13D2-4321-4C18-A6C1-05E1E8620B86.jpeg

B6998DC3-2AD9-42B9-A6F6-9C2797D4E3F1.jpeg

6E31245B-4F45-4468-A973-6343E3CC5CFA.jpeg

6D07DE30-3C3A-4A0C-A0C8-804BFBA3637F.jpeg

B45F68C5-E378-4693-AB74-639A83C61978.jpeg

00918150-6F89-492A-B86C-E64822C02861.jpeg

Diğer fotoğraflarıma bakmak isterseniz instagram hesabımdan @orhanarzk bakabilirsiniz. 🙂

Yazıma ve fotoğraflarıma vakit ayırdığınız için teşekkürler. 🙏🏻

Sort:  

nedeni 4 yıl önce bir köy okulunun bahçesinde gözlerimin önünde, bir öğretmen tarafından 8 yaşındaki bir çocuk şiddete maruz kaldı, müdahale edemediğim için vicdan azabından dolayı, artık çocuk fotoğraflarını çekmiyorum.

Çok üzüldüm bunu duyduğuma. Ama insan hata yapabilir, önemli olan yola devam etmek. Bence çekmeye devam edin. Çok güzel kareler, elinize sağlık.

Desteklerini için çok Sağol 🙏🏻
Bundan sonrası için belk bişeyler yapabilirim, ama şuan için değil biraz zaman gerekiyor. @etasrim

You got a 6.38% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Bir şey yapamamak belki vicdanında yara açmış olabilir lakin fotoğraf çekmeyi bırakmak bir şeyleri düzeltir mi sence?
Bence sen vicdanen bunu yaparak o anı tekrar yaşamaktan korkuyor gibisin ama bununla yüzleşmek en doğrusu, çünkü yarın aynı olay yaşanırsa karşısında daha güçlü durabilirsin, tekrar düşün bak o zaman böyle yaparak ne kareler kaçırmışsın anlayacaksın ama onunda pişmanlığı içine düşme sakın 😉
Ayrıca düşüncelerin çok güzel kalemine kamerana verdiğin emek kadar emek verirsen çok güzel işler yaparsın kardeşim, yüreğine sağlık...

Öncelikle bu güzel düşünceleriniz için çok sağolun @avina 🙏🏻
Ben o şeddeti gördükten sonra hiç bir şeye yapamadan oradan ayrıldım. O anki durum beni çok üzdü bişeye yapmadığım için haftalarca kendim sorguladım, Ve kararımı verdim mutlu olduğum çocuk fotoğraflarında artık mutlu değildim, bir şeylerin hakkın vermediğim için çocuk fotoğraflarını son verdim. Ama bundan sonrası için onlara bişeyler yapabilirmiyim onu düşünmem lazım.

Fotoğraf çekmeyi bırakmak o anı unutmak için çare değil, şu anda bile anımsıyorsun bence çekmeye devam et çözüm başka şekilde olmalı kardeşim

Baklım bu kadar olumlu yorumlardan sonra bişeyler yapabilirim 😊 @avina

bir köy okulunun bahçesinde gözlerimin önünde, bir öğretmen tarafından 8 yaşındaki bir çocuk şiddete maruz kaldı

bu kötü olayı hâlâ unutmamış olmanız, kendi kendinizi sorgulayıp vicdan azabı çekmenize neden olmuş.
ama bence çocuk fotoğraflarını çekmekten alıkoymasın sizi, baksanıza ne güzel kareler yakalamışsınız..
hatta ileride çocuklar için çok güzel etkinlikler, kampanyalar bile düzenleyebilirsiniz.

😊😊 çocuklar için herşeyi yapaya hazırım.
Sağolsun diğer arkadaşlarda bu konuda beni teşvik ediyorlar, güzel düşünceleriniz benim için önemli, galiba bişeler daha yapabilirim çocuklar için 😊
Bunu için güzel bir projeye ihtiyacım var.
@sudefteri destek ve güzel düşünceleriniz için çok teşekkürler 🙏🏻😊

Emeklerinize sağlık. Çok güzel fotoğraflar👐💯

Posted using Partiko Android

Teşekkürler 🙏🏻😊 @emotionalsea


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62352.72
ETH 2953.59
USDT 1.00
SBD 3.62