Doğuda çocuk olmak

in #tr5 years ago

37000116-B205-45A1-84BF-5D3E53EDAEA7.jpeg

Herkese Merhaba.
Bugünde sizler için güzel bir çocuk fotoğrafı daha paylaşmak istedim.
Fotoğrafçılığa başlarken ilk kendi ailem ve çevremdeki kişlerin fotoğraflarını çekmekle başladım, başkalarının fotoğrafını çekecek bir özgüvene sahip biri değildim. Bu yüzden fotoğraf tutkumuda bırakmak istemedim. kendi tanıdığım ve çevremdeki insanların fotoğraflarını çekerek başladım. Daha sonra yavaş yavaş kendimi bu konuda aşmaya ve bu yol da gitmeye karar verdim, özelikle çocuk fotoğrafını çekmek beni daha çok keyiflendiriyordu, onların doğal halleri gülüşleri ve en önemlisi bir arada kendilerince oynamaları beni daha da neşelendiriyordu aynı onlar gibi yüzüm gülebiliyordu. İşte Doğuda çocuk olmanın kavramı buydu, ben o coğrafyanın bir çocuğuydum.

Sort:  

Dear @arzik1

APPICS is a next-generation social media app that rewards you for posting pictures and videos online!

I'd like to invite you to our fully functional testnet for iOS and Android, where you can simply login with your steemit account and start getting rewarded for your passion .

If you are on iOS, please visit https://ios.appics.com and download the app from there. If you are on Android, please send us an email to [email protected] from your google play store email address so that we can invite you exclusively!

Team APPICS

Visit our Website: https://appics.com/

Join us on Telegram: https://t.me/appics_official

When will the application be published?

Our public launch will be in summer 2019! However you can already test our app for iOS and Android.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62804.06
ETH 2964.09
USDT 1.00
SBD 3.60