Gerçek Mutluluk

in #tr5 years ago (edited)

D48FAF89-8744-40FF-875B-EE7563D8C67A.jpeg
Herkese Merhabalar.
Görmüş olduğunuz bu fotoğrafın hikâyesini sizlere anlatmak istiyorum.
Bu dört tatlı gülüşlü çocuklar Zeynep, Burhan, Kadir ve Emre bizim ailenin minikleriydi bir zamanlar.
Fotoğraf 2007 tarihinde dayım tarafından çekildi.
Bu fotoğrafa 23 Ekim 2011 Van depreminde bütün ailenin bir araya gelmesi ile elime geçti. Daha sonra bu fotoğrafı sosyal medya da paylaştım, aradan uzun bir zaman geçtikten sonra herkes tarafından, hatta yabancı ülkelere kadar paylaşılan bir fotoğraf haline geldi. Ama bu fotoğraf hakkında ne zaman çekildi kim tarafından çekildiğine dair bir bilgi kaynağı yoktu. Bende siz değerli steemit ailesine bu fotoğrafın kısacık hikayesin anlatmak istedim,
şöyle bir düşüncemde var bu dört gülümseyen çocukları bir araya getirmeyi düşünüyorum, ama bu sefer fotoğraf değilde kısa bir belgesel tarzı çekip tekrar burdan paylaşmak istiyorum.

Sizce nasıl olur kısa belgesel.?

6DB900D5-A221-4794-AAB8-EAAB9E263EC4.jpeg
1821B7B9-7DA5-40E6-A011-1F44A50C00AC.jpeg
E026461B-D895-4A0E-A097-B7F30839F2E6.jpeg

Evet bende bu kadar umarım keyfi almışınızdır fotoğraftan :)

Sort:  

kaybolan yazıyı okumak isterdim:)
fotoğraftaki çocukların mutluluğu beni de gülümsetti, yüzleri hep gülsün 🌼

Yazıyı yeniden ekledim okuyabilirsiniz. 😊 @sudefteri

teşekkürler:)
bence de güzel olur kısa belgesel, hikâyeleri de anlatılabilir tabi ki..

Resim herşeyi anlatıyor. Van depremi gibi bir felaketi yaşayan masum çocukların saf ve temiz gülüşleri. O çocuklar şimdi büyüdüler. Ama keşke çocuk kalsaydık dediklerini duyar gibiyim . Belgesel fikri çok güzel. Merakla bekliyorum. :)ellerinize yüreğinize sağlık çok güzel masumane bir paylaşım olmuş 😊

Çok teşekkürler mutlak sizleri haberdar edecem kısa belgesel için 😊 çok sağolun 🙏🏻 @beycan

Allah bir daha yaşatmasın o kötü günleri.
Resim çok güzel gerçekten. Dediğiniz gibi keşke dünya bir çocuk gülüşü kadar temiz ve masum olsa.

Sevgili @arzik1 bir de öneride bulunmak istiyorum size yanlış anlamazsanız. Yazdığınız yazıyı bence yollamadan önce tekrar bi okumalısınız. Çünkü yazım hataları biraz fazla. Bu bende de çok oluyor. Yazdıktan sonra tekrar okuduğumda bir sürü düzeltilmesi gereken cümle ve kelimelerle karşılaşıyorum. Düzeltmeleri yaptıktan sonra paylaşım yapıyorum. Ha yine de bazen gözden kaçan yerler olabiliyor o zaman da editleyerek düzeltiyorum.

Beğendiğiniz için teşekkürler 😊

Evet çoğu yerde hatalar olmuş okumadan paylaşmışım
Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler 🙏🏻@maonx

Rica ederim.
İhtiyaç duyduğunuzda her zaman elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.🙏

😊🙏🏻 çok sağolun

Yazıyı görmedim. Ama fotoğraf çok güzel. Teşekkürler paylaşım için :)

Teşekkürler 😊 yazıyı yeniden ekledim. @damla

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55