Tandır Ekmeği 🔥

in #tr5 years ago

Merhabalar

Bugün sizlere fotoğraf yerine kısa bir video paylaşayım dedim,
Telefonda bulunan ağır çekim özelliği ile böyle bir video çektim, sanırım güzelde olmuş. :)

Ben kendimi bildim bileli hep tandır ekmeğini tüketiyorum, ama son iki yıldır kendi memleketim dışında olduğum için yiyemiyorum, maalesef
Bulunduğum şehirde ise bizim oralarda yapılan tandır ekmeği yok.
Bizim evde Nadire’n fırın ekmeği alınırdı
Annem ayda 4 defa ekmek pişirirdi, yaz aylarında az yapardı bozulmasın diye, ama kış aylarında çok yapardı. Annemin ömrünün yarısı tandır Ekmeyi pişirmekle geçmiş.

387EDF8B-5CAB-4103-A7D5-6A1D3D082EDC.jpeg

Benden küçük kardeşim okul okumadığı için o’ erken iş hayatına başladı, bir çok farklı işlerde çıraklık yaptı, en son bir arkadaşı aracılığıyla, tandır ekmeyi pişiren bir fırında çıraklık yapmaya başladı, orada uzunca bir dönem çalıştıktan sonra, kendi arkadaşı ile birlikte bir tandır ekmeği fırını açtılar, bu videoyuda onların ilk iş günlerinde çekmiştim, hayatımda ilk defa ayakta tandır ekmeği pişiren erkek gördüm, genellikle bizim oralarda ekmeği kadınlar yapardı, açıkçası şaşırmıştım alışık olduğum bir durum değildi. :)

3EADFEB2-F91D-4013-B995-4B27C5DF4039.jpeg

Şimdi ise tandır ekmeği evlerde çok az pişiriliyor. Çünkü kardeşimin tandır fırını gibi yüzlerce iş yeri açıldı.
Bizim oralarda artık, kadın değil erkekler tandır ekmeğini pişiriyor. Bu durum her iki taraf için memnuniyetle karşılanıyor.
Tandır ekmeğinin bizim oralarda çok tüketilmesini sebebi, hem doğal ve sağlıklı olması hemde ucuz olmasıdır.

Yazdıklarım bu kadar umarım videoyu beğenmisinizdir, tekrar görüşmek dileğile👋🏻 esenle kalın...

Sort:  

Yazınız ilk yayınlandığında okumuştum ama yorum yazmaya fırsat bulamadım. Video özellikle çok hoşuma gitti. Hele kardeşinizin hayat hikayesi, o da vay be dedirtti. Ekmekler de ayrı bir güzel duruyorum :) Tebrik ediyorum.

Güzel düşünceleriniz için çok sağolun @etasarim 😊🙏🏻 Kardeşim hayat hikayesi ilginç, hata okul ödevi için kardeşim ve arkadaşının çok kısa bir belgeselini çektim, okula verdim hocalarımızda ve arkadaşlarımızda onların hayat hikayelerin beğendi.
Eğer onlardan iZin alabilirsem YouTube de yayınlamıyı düşünüyorum.

You got a 18.91% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Video güzel olmuş eline sağlık. Tandır ekmeğini çok severim ama yıllardır yemedim, eskiden memlekette köyden gelirdi. Artık çok uzağız böyle şeylere.

Öncelikle Teşekkürler 🙏🏻 @tahirozgen
Aynen öyle, insan uzak düşünce aran lezzetler arasına giriyor, tandır ekmeği. :)

videoyu beğendim hatta biraz daha uzun olabilirmişti, hep merak etmişimdir ekmekler düşmeden nasıl orada yapışık duruyor:)

Bu linkten izliyebilirsiniz @sudefteri

izledim, ellerinize sağlık 🌼

Teşekkürler. 😊

Congratulations @arzik1! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83