You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bu Ülke Hepimizin (Cemil Meriç), (Kırkambar)

in #tr6 years ago

Cemil Meriç gibi bir üstadı hatırladık sayenizde, teşekkürler...
İnanılmaz birikimi, kendine has uslubu, hepsinden öte omurgalı yazılarıyla çok değerli bir yazar olarak, her görüşüne katılmak zorunda bırakmadan okutur kendini...

Mekanı cennet olsun...

Sort:  

Ben teşekkür ederim, bıkmadan okuduğunuz için..

Okumaktan bıkılır mı? Masanın üstüne sandalye koyar, ışığa yakın olmak için, gözlerimizi kaybetmek pahasına okuruz :)

Helal sana :), senin kadar azimli olmak isterdim 😂

Üstadlar kadar azimli olabilmek isterdim ben :D
Memleketin o değeri bir türlü bilinmez üstadları kadar...

İlerde sende bilinmez olursun ama :) yinede azim göstermelisin 😂

Ben zaten bilinmezim :) Atam Korkut misali söylerim sadece ...

Bu kadar edebiyat yeter :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63878.79
ETH 3133.72
USDT 1.00
SBD 3.85