DENİZ ''BENİM HAYATIM OLUR MUSUN''

in #tr6 years ago (edited)

Benim adım Deniz....

 Aşka küsmek....... bir çok çeşidi vardır değil mi, kimisi aldatılır, kimisi aslında birlikteliğinin aşk değil de çıkar ilişkisi olduğunu anlar, çoğunlukla da sonu gelmeyen yalanlar ve özverisizlik... 

  

Aslında hayalimde ki sevgili modeli biraz kıskanç, günde 10 defa mesaj gönderen ve bu mesajların çoğunluğunda seni seviyorum yazan bir kişi olmasıydı :) düşünün aslında aşka o kadar çok hasret kalmışım ki bir çok kişi için '' amannn kıskanç sevgili istemiyorum'' diyenler bana delimisin sen diye düşünebilir :)

Aslında benim aşka olan küskünlüğüm çok başkaydı, yıllar öncesinde atlattığım bir kaza sonucu  kolumda kalan bir iz den dolayı öz güven düşüklüğü yaşıyordum kısaca ben kendimi güzel yada çekici bulmuyordum aslında bu kolumda ki iz küçük bir estetik operasyonla geçebilirdi ama benim içimden nedense hiç bir şey yapmak gelmiyordu yaz aylarının yakıcı sıcaklarında uzun kollu kıyafetler gömlekler giymekten sıkılsam da artık alışmıtım buna...

...ve o gün bir arkadaş ortamında sen çıktın karşıma keskin ama şirin bakışların adeta kalbime ok gibi saplandı durdu gece boyunca sana bakmaktan kendimi alamazken her defasında gözlerin beni yakalıyordu, gece ilerlerken en sevdiğim romantik müziklerle kendimden geçerken aniden kendimi senin kollarında dans ederken bulmuştum, ben korkak, ben çekingen ve kolumda ki o izi saklamaya çalıştım dans boyunca... sohbetimizde bana sorduğun sorularda bile heyecandan sana nasıl cevaplar verdiğimi bile hatırlamıyorum :) dansımız bittiğinde üzerimden büyük bir yük kalkmıştı aslında, arkadaşlarımızın yanına geçtiğimizde birden baktım ki sen hala yanımdaydın bakışların konuşmaların çok hoşuma gitse de kendi kendime soruyordum bende ne bulduğun konusunda... gecenin sonu yaklaşmıştı şaşkınlık ve heyecan dolu bu gece bitmişti artık derken odamda hala kalbimde ki heyecan geçmemişken birden telefonumun mesaj sesiyle irkildim ve inanamadım ama sendin bu mesajı gönderen, nereden bulmuştun telefon numaramı yoksa o heyecanla ben vermiş olabilirmiydim numaramı, tekrar görüşmek istediğini yazmıştın bir kahve daha içsek güzel olmazmıydı? oldu da zaten ertesi günü seninle karşılıklı kahve içerken buldum kendimi...

...ne kadar çok güven veriyordun bana ben kendimi özel hissetmeye başlamıştım yanında... günler günler geçiyordu seninle, kendimi daha iyi hissediyor eskisi kadar da eksik yada kendimce gördüğüm kusurlarımı da fazla kafaya takmıyordum artık...

... o gün bana bir davette bulundun bazı samimi arkadaşlarımızla Kotrada biraz eğleneceğinizi benimde gelmemi istediğini söylemiştin, aslında mis gibi deniz havasını içime çekmeyeli uzun bir zaman olmuştu ama ben ve mayo giymek kollarımın açıkta kalması pek gözüme iyi gelmiyordu :( ama ısrarlarına dayanamadım ve kabul ettim zaten samimi olduğum bir kişi belkide aşk duygularının yeşermeye başladığı kişi beni tam anlamıyla tanımalıydı kusurlarımla bile... sonunda  o gün geldi çattı pek alışık olmadığım kotraya geçtiğimde sadece sen ve ben vardık başka ne gelen vardı ne giden derken aniden kotra hareket etti şaşırsam da hatta biraz korksam da pek belli etmedim, sonra sen geldin yanıma benimle başbaşa kalabilmek için oynadığın masum bir oyun olduğunu anlattın bana biraz kızsam da artık geri dönüşü yoktu zaten, bende uçsuz bucaksız denizin mavi suları üzerinde o mis gibi havayı bir kaç kez derince içime çekim , sıcak beni bunaltırken üzerimdeki ince ama beni bunaltan gömleği çıkarıp atmak istiyordum ama buna pek cesaretimde yoktu, derken elinde meyve sularıyla yanıma geldin elini omzuma attığında kalbimin heyecanla çarpmasına engel olamıyordum derken elimi tuttun ve bir öpücük kondurdun kalbimin alev alev yanıyordu artık, kollarımdan gömleği sıyırırken birden irkildim ama dur demeye gücümde yoktu artık, sonunda kolumda ki izleri gördün ve gözlerime bakmaya başladın o anda dişlerimi sımsıkı sıkmaya başladım gözlerimden akmaya hazırlanan yaşları engelleyemedim, gözlerimden bir kaç damla yaş akarken sen birden kollarımı okşadın ve  hıçkırıklarıma hakim olamadığım o güzel öpücüğü kondurdun kollarıma hemde defalarca....

...göğsünde ağlamaya devam ederken  başımı ellerinin arasına aldın ve gözlerimdeki yaşı silerek bana dedin ki  '' DENİZZZZ, DENİZİMMM BENİM... HAYATIM OLURMUSUN''.......

Asttaico... ( DENİZİN MASALINDAN... )


Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62900.77
ETH 2949.76
USDT 1.00
SBD 3.59