Sende Gece Yıldızlara Bakıp Beni Görüyormusun? Hayallerimiz Gökyüzünde ki Yıldızlarda Buluşuyormu Acaba...

in #tr6 years ago (edited)

....gökyüzünde sabahtan beri gezinen bulutlar geceye doğru dağıldılar nihayet ve yıldızların birbirlerine göz kırpmalarını izledim balkonumdan bu gece, içimde dolmayan bir boşluk vardı aslında birazda canımı acıtan bir histi bu, sonra başımı gökyüzünün karanlık ama yıldızlarla süslenmiş resmine doğru kaldırdım, gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım! sanki içimde ki boşluğu dolduracaktı bu nefes belki de içimdeki o boşluğu göz kırpan yıldızlar dolduracaktı sanki...

  

...gözlerimi açtığımda aniden sanki senin yüzünü gördüm gökyüzünün yıldızlarla dolu siyah film perdesinde ve ben seni çok özlediğimi hissettim.... canımı yakan aslında özlemlerimdi, sana olan hasretim, imkansızlıklarla dolu bu aşk hikayesinde senden ayrılmak, ayrı kalmak çok canımı yakıyordu... 

Hani derler ya sevdiğin aklına aniden düşerse bil ki o da seni düşünüyordur diye... sende beni düşünüyormusun acaba gecenin bu saatinde? ayrı şehirlerde olsak ta acaba sende yıldızlara bakıp beni görüyormusun? hayallerimiz yaşanmışlıklarımız gökyüzündeki yıldızlarda buluşuyor mu acaba canım....?

...bir gün seni karşımda görebilecekmiydim acaba? 

....benim gücüm tükenmişti bu imkansız aşk hikayesinde ama sen güçlüydün hatta tutamayacağımızı bildiğimiz halde sözler vermiştik bir birimize el ele tutuşup... Umutlardı insanları hayata bağlayan, beni de ayakta tutan aslında umutlarım dı senden yana olan... Evettt umutlardı insanı hayata bağlayan.....

Asttaico... ( BİR DENİZ`İN MASALINDAN )....

Sort:  

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61663.08
ETH 2893.40
USDT 1.00
SBD 3.48