Kiko Smart Radiance Krem..

in #tr5 years ago

Kiko Milano ürünlerini çok seviyorum. Hatta son zamanlarda cilt bakımı ürünlerine daha çok ilgi gösteriyorum denebilir. Son yaptığım alışverişte bazı ürünlerde 4 al 2 öde kampanyası vardı. bende denemek için 2 baz, bir göz kremi ve bir de serum aldım. Bugün aldığım 2 bazdan ışıltılı olandan bahsedeceğim.

1.JPG

Aslında bu hem baz, hem krem aydınlatıcı he de krem olarak kullanılabilecek bir ürün. O nedenle 3 in 1 olarak olarak tarif edilmiş. Ben öncelikle başka bir günlük serum üzerine baz olarak uygulamayı tercih ettim.

2.JPG

Uygulamayı ister bir fırça isterseniz de elinizle yapabilirsiniz.

3.JPG

Ayrıca ürün kendiliğinden fırçalı.

4.JPG

Ürünün ucu kilitli, çevirerek ürünü alabilirsiniz. Bu tarzda başka ürünler de kullanmıştım. Fırça biraz kirleniyor ama sonuçta sizden başkası kullanmıyorsa sorun olmaz. Ürünün fırçasını yıkamanızı tavsiye etmem açılınca içine su alabilir ama ıslak mendille silinebilir.

5.JPG

Alttan hafifçe sıkınca ürün gelmeye başlıyor. Kontrollü olarak alabilirsiniz. Fazla sıkmayın her halükarda fırçada bir miktar ürün kalıyor. Tamamlayıcı olarak onu alırsınız. Hatta sıkıp ürün gelmeye başlayınca hemen kapatın ucunu ki fazladan gelmesin.

6.JPG

Krem kıvamında, gerçekten bir nemlendirici etkisi de var. Ama 3 in 1 diyecek kadar bir aydınlatıcı etkisi bence yok, ya da bana yeterli değil. Tek başına sürüldüğünde hafif parlak ve ıslak bir görünüm veriyor. Ama o ıslak görünüm çok uzun süre kalıcı değil. Üzerine bir toz aydınlatıcı sürmeyi kesinlikle istiyor.

7.JPG

Ama yaz aylarında hafif de bronzlaşınca sür çık yapılabilir. Hem hafif olur hem de cilde aydınlık bir hava verir.

8.JPG

Verdiği aydınlık görüntü burada daha net. Baz olarak mat fondötenlerin altına çok iyi oluyor. Cildi daha parlak ve canlı aydınlık gösteriyor. Yağlanma yapmıyor. O nedenle baz olarak kullanmayı seçtim ben.

9.JPG

İçeriği eh işte fena değil diyebiliriz. Paraben falan yok içinde. Bu arada bu aydınlatıcı baz kremlerin 4 çeşidi var, bendeki 03 numara glowing rose rengi.

Kaça aldığımı hatırlamıyorum ama 90 TL. civarında diye hatırlıyorum. Siz Kiko ürünlerini seviyor musunuz bakalım?
Sevgiler..

Sort:  

Merhaba, hiç kullanmadim daha önce ama bileginizde ki son halini ben aslinda beğendim.Keşke islak ve parlak görünümu kalici olsaymis.

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

evet tek başına kullanıldı mı biraz daha yoğun duruyor ve uzun gidiyor..

@audreynsekerleri purchased a 24.59% vote from @promobot on this post.

*If you disagree with the reward or content of this post you can purchase a reversal of this vote by using our curation interface http://promovotes.com

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 600 upvotes. Your next target is to reach 700 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

3 years on Steem - The distribution of commemorative badges has begun!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62983.95
ETH 2962.52
USDT 1.00
SBD 3.58