Physcians Formula Muru Muru Bronzer..

in #tr5 years ago

Bugün size uzun zamandır aldığıma en çok memnun olduğum bir üründen, yani Physcians Formula Murumuru butter bronzerdan bahsedeceğim. Physcians Formula'nın bu bronzerı o kadar meşhurdu ki mutlaka bir şekilde edinmem gerekiyordu bunu. En sonunda Gratis yılbaşı indirimi ile alıp kullanmaya başladım.

1.JPG
Daha önce PF kullandığım için ürünlerin formüllerinin çok güzel olduğunu biliyorum. Ama bu bronzer bir ekstra güzel. Murumuru yağının da eklenmesi ise formülasyon hakikaten yağ gibi olmuş. Allıklarda da var bu yağ ama bronzer bana daha da yumuşak formüllü geldi.

2.JPG
Ambalajı ve renkleri çok tatlı ama sağlam değil. Daha önceden aldığım bir pudranın kapağı yerinden oynayıp kırıldığı için buna gözüm gibi bakıyorum artık.

3.JPG
Çok yumuşak demiştim değil mi? Bkz. alttaki tırnak izi, daha ürünü fotolamak için açarken tırnağımı geçirdim içine. Neyse ki fazla hasar vermedi.

4.JPG
Yapısı, kokusu, rengi çok güzel. Yumuşak, kolay sürülüyor ve kolay dağılıyor. Üstelik de oldukça kalıcı bir bronzer.

5.JPG
Bendeki rengi, sunkissed, bundan başka sanırım toplamda 4 renk var. İlk olarak bunu aldım ama "bronzer" rengini de alacağım. Ondan sonra da diğer bütün bronzerlarım ile hatta Nars laguna ile bile vedalaşabilirim. İçinde paraben ve gluten bulunmuyor. Marka hayvan deneyi yapmıyor. Ancak içeriğinde bulunan buram buram kokan hindistan cevizinin bazı ciltlerde alerjik reaksiyon gösterdiğini biliyorum. O nedenle alınmadan denenmesi gereken ürünlerden biri bence.

6.JPG
Ama o rengi yok mu bayıldım resmen. Işıltılı ama simli değil, yağ gibi sürülüp kolay dağılıyor. Pigmentli olmasına rağmen ilk sürüşte palyaçoya çevirmiyor.

7.JPG
Hafif ışıltılı olması yaz aylarında allık olarak da kullanmaya uygun olacak bence.

PF Amerika'da drugstore ayarında olup oldukça uyguna satılan bir marka. Burada önce eczanelere sonra da kozmetik sitelere girdi ve bu butter bronzer 60-80 TL. arasında satılıyor. Ben Gratis'den 40 TL.'ye aldım. Bütün yabancı blogger ve youtuberların çok beğendiği ve sürekli # drugstorefavorites içinde saydıkları bir ürün. Benefit Hoola'ya da dupe aynı zamanda. Siz ne düşünüyorsunuz bu bronzer hakkında, kullandınız mı? Ayrıca Physcians Formula murumuru allık yazısını da buradan okuyabilirsiniz.

Sevgiler..

Sort:  

murumuru yağını ilk defa duydum, dokusu çok hoş görünüyor insanın dokunası geliyor:)

böyle bir ürün hiç kullanmadım ama sizin makyaj malzemelerinizi çok merak ediyorum topluca hâlini bir postta görmek isterdim:)

😄😄 gerçekten çok zor bunu yapmak ama şöyle olabilir tam bir ful makyaj için gerekli bütün malzemeleri içeren bir post yapabilirim nasıl olur??

Posted using Partiko iOS

:)) şimdi daha çok merak ettim :D

ful makyaj için gerekli bütün malzemeleri içeren bir post yapabilirim nasıl olur?

güzel olur:)

Tamamdır fotoları hafta sonu çekip yapacağım 😊👍🏻

Posted using Partiko iOS

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 8000 upvotes. Your next target is to reach 9000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemitBoard to support the german speaking community meetups
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62683.02
ETH 2962.44
USDT 1.00
SBD 3.64