DÜŞMEDEN GEL...

in #tr6 years ago

images (43).jpeg
Kaynak

Bir gece vardiyası çalışmasında, kalemi elime aldıktan sonra bırakana kadar ortaya çıkan bu şiiri olduğu gibi paylaşmak ve sizi akışına bırakmak istiyorum.
Buyrun...

Geldim yalan dünyaya,
Ruhuma can düştü gel,
Seni görmektir arzum,
Hasret yaman düştü, gel,

Kapısında vuslatın,
Beklerim yâr nerdesin,
Canım aldı hasretin,
Gönlüme sen düştü, gel,

Çiçekler boyun büktü,
Yapraklar dökülürken,
Bulut gözyaşı döktü,
Mevsim hazan düştü, gel,

Bak yalnız yürüyorum,
Ölüme adım adım,
Sonumu görüyorum,
Ömrüm yalan düştü, gel,

Güneşim perde perde,
Gündüzüm belli değil,
Gecesi ayrı yerde,
Zamana son düştü, gel...

  • e.avina -

images (42).jpeg
Kaynak

Sort:  

Yine kelimelerin tukendigi yerdeyim ne diyeyim... yureginize kaleminize saglik

İnşallah devamını layıkıyla getirebilirim, karşımdakine bu hissi yansıtmak büyük mutluluk, teşekkürler...

Yansıtıyorsunuz bir cogunu beğeniyorum ve inşallah devamli olsun ve başarınız daim ben teşekkür ederim...

Yansıtıyorsunuz bir cogunu beğeniyorum ve inşallah devamli olsun ve başarınız daim ben teşekkür ederim...

Yine bize güzel yürekli insanların kaldığını hatırlattınız. Her şiiriniz ayrı güzel. Tebrik ederim. 😊👏

Teşekkür ederim, güzel yüreğinin sesini benimle paylaştığın için...

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 12 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkürler...

Beep bop, this is @pushbot.
I just received a signal from the Mother Ship that you may require a push.
You just got a 13.47% upvote courtesy of @avina!


Message from the Mother Ship:

You can earn daily profit by delegating SP to make @pushbot stronger. Delegators receive a share in 95% of the earnings.

Click one of the links below and start earning :)

10 SP20 SP50 SP
100 SP200 SP500 SP
1000 SP2000 SP5000 SP
Any Other Amount

You got a 3.03% upvote from @moneymatchgaming courtesy of @avina! Please consider upvoting this post to help support the MMG Competitive Gaming Community.

You got a 1.54% upvote from @brupvoter courtesy of @avina!

You got a 10.85% upvote from @proffit courtesy of @avina!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97