You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gezi #1: Antalya Merkez & Kaleiçi - 1. Bölüm

in #tr5 years ago

Öncelikle gezi projesi için başlangıç olarak böyle bir yazının ilk olması tam da yerinde olmuş. Bana göre yazının rengi turkuaz ve erguvanların o muhteşem pembesi, turkuazı anlıyorum da pembeye olan hayranlığımı ilginç buluyorum 😃
Biraz muziplik yaparsak, bir gezi yazısında en çok dikkat ettiğim noktalar nasıl gidilir, ne yenilir, burada bunları gördüm.
Nasıl gidilir - Yürüyerek sallan aşağı işte
Ne yenir - Bekle kaktüsler olgunlaşsın 😂
En güzel yanı, şu resimlerde dikkatimi çeken şehirleşme iletinin getirdiği beton yığınlarını görmemek, çok emek vermişsin ellerine sağlık, şimdi sıra röportaj yazısının heyecanıyla beklemekte...
Tabi ben ayrı bir merak ve heyecanla bekliyorum 😃

Sort:  

Ne yenir - Bekle kaktüsler olgunlaşsın

Bu güzeldi :)) Olmadı erguvanları yesinler.

Evet röportajı ben de merakla bekliyorum. Bakalım neler olacak.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64107.66
ETH 3148.40
USDT 1.00
SBD 3.84