You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #4: Sahinadm

in #tr5 years ago

Bu akşam keyifli bir röportaj okudum sonrasında keyifli bir röportaj okudum. İsim vermeden bu röportajı yapmış olsaydın sevgili @damla @sahinadm olduğunu anlamamak zor olurdu ki kolay oldu...

Sort:  

Teşekkür ederim hocam. Seni de merak ediyoruz. :)

Ben düz adamım orta bile değil :)
Pek keyif vermez ya...

Teşekkürler @avina :)

Evet @avina 'yı merak etmemek imkansız zaten. Gerçi bir ara sorularla ilgili bişeyler yazmıştı nasıl olacak bakalım. Bir de yaş gizleme olayı var. Notlarım tam :))

Ya yok yaşımı gizlemiyorum sadece @baycan ile yaşıt olduğumuz için onun yaşını gizliyorum 😂

Kaçış yok @avina. :)

Hayatta olduğum süre içinde kaçmıyorum ya :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63672.27
ETH 3126.79
USDT 1.00
SBD 3.87