You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konuk Yazar [ALBİNO ÇIRPINIŞLAR]

in #tr5 years ago

Tüm bedenim zaten yeterince sarsılmışken, bir de yağan harflerin ruhumu titretmesiyle, uzandığım yağmur birikintisinin içerisinde; derinlere doğru yol alıyordum.

Çok başka bir yeteneksin hocam, yazılarına kendimce bir dünya içinde yorum katmaya çalışsamda benim dünyama döktüğün satırlar bile başlı başına bir kitap gibi, yüreğine sağlık...

Teşekkürler @edebiyat, teşekkürler @sahinadm böyle bir yüreği tanımaya vesile olduğunuz için...

Sort:  

Rica ederim hocam. @tahirozgen'i tanımamak bence eksikliktir.

Dostum bu güzel sözleri bana layık görebildiğin için minnetarım. Duygulandırdınız beni, ne diyeceğimi de pek bilemiyorum.

Dostum inan tek kelime etmesen bile neler yaşadığını hissediyorum, ayrıca o sözleri sonuna kadar hakeden nadir insanlardan birisin...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59274.49
ETH 2983.07
USDT 1.00
SBD 3.75