You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hayatla Mücadele

in #tr5 years ago

Her zaman kendim için istediğimi senin içinde istiyorum dostum, Allah sabrın güzelini nasip etsin...
Yalnız şunu söylemeden edemeyeceğim Rabbim kimseyi bunu düşünecek duruma getirmesin, intihar kelimesini hiç bir şekilde duymak istemem...

Sort:  

Çok teşekkür ederim. Allah razı olsun sizden @avina hocam.
Evet ben de asla duymak istemem o kelimeyi ama maalesef depresyon da bir hastalık ve insanı o duruma getirebiliyor. Belkide o dönemde kullandığım ilaçların etkisiyle oldu. Gerçi doktora danıştığımda kullandığın haptan olmaz demişti ama...
Neyseki atlattım o günleri çok şükür. Allah kimseye yaşatmasın. Allah kimseye çekemeyeceği yük yüklemesin...

Haklısın sevgili dostum, bunun için edilebilecek tek dua olabilir sanırım, Rabbim yaşatmasın böyle bir durumu lakin eğer ki insanın böyle bir durum yaşaması kaçınılmaz olacaksa Allah sorumlu tutulmadığı bir dönemde yaşatsın...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63861.47
ETH 3215.28
USDT 1.00
SBD 3.84