You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cadde

in #tr5 years ago

Yeşildere yolundan geçerken nasıl düşüncelere dalacağını şimdiden merak ettim, tebrikler yine güzel bir başlangıç olmuş devamını bekliyoruz :)

Sort:  

Evet asıl oralarda insan neler neler düşünüyor😊 teşekkür ederimm

Hangi yönüne baksanız her yerinde başka hayatlar var o taraflarda, en dipten en üste kadar hepsi gözünüzün önünde :)

Aynen öyle ben de siz söyleyince dikkat ettim oralarda düşündüğüm şeyler, imgeler kalmış hep zihnimde. Bu güzel yönlendirme için ben teşekkür etmeliyim.

Bakalım hikaye bizi nereye götürecek, merakla bekliyorum. İzmir'in havası gibi insanının duyguları bile belli olmuyor, bi bakıyorsun Kemeraltı'nda kalabalığa karışıp kayboluyor, bi bakıyorsun sahilde tek başına kendiyle dertleşiyor, bi bakalım sen bizi nerelere götüreceksin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64307.66
ETH 3146.33
USDT 1.00
SBD 3.88