SAVAŞIN EN GÜZEL HALİ...

in #tr5 years ago

montestrutto-190471_1920.jpg
Kynk

Duyuyor musunuz?
Savaşı haber veren siren seslerini?
Kan kokusu alıyor musunuz?
Yaklaşıyor hazırlanın...

Her şey 14 gün önce başladı (tabi ben bu yazıyı hazırlarken öyleydi, bittiğinde belki savaş çoktan bitmiş olacak). Her şeyin başladığı nokta tam olarak @sahinadm imzalı şu paylaşım...

Şu derken neden böyle dediğimi ise @tahirozgen'in bu paylaşımdan anlayacaksınız...

Anlaşılan o ki artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı, bu hissediliyordu, ama herkes bunun bir soğuk savaştan öteye geçmeyeceğini düşünüyordu ki @sudefteri herkesin yanıldığını gösteren paylaşımıyla herkesin algısını esir almış umutları yerle bir ederek, artık savaşın kaçınılmaz olduğunu gösteriyordu.

Gönül ülkesinde duygular artık uzun menzilli bir hal almıştı ve angajman kuralları hiçe sayılıyordu. 14. gün @sahinadm ikinci bir hava saldırısı başlattı.

Yağmurlarla gelen bombardıman

Yağmurla beraber dünya kirleniyordu.

Kimse yağmur yağsın istemiyordu, kar yağışı ile karanlıkta kalmaktan korkuyordu.

Yukarıda size çok güzel uzun menzilli duygu atışları yapılmış paylaşımlar bıraktım. Belki gözden kaçırdınız belki yenisiniz, görmek için geç kaldınız, belki de o an ilginizi çekmedi, ama bunları kaçırdıklarınız arasına koyarsanız, hiç bir şeyi yakaladığınızı sanmayın. Aslında bu paylaşımı bir nebze kendim için hazırladım sayılır, tek tek sayfa sayfa dolaşmayayım, rahatlıkla bulabileyim diye bu hale getirdim, bir nevi başucu kitabı. Üşenmeyin sizlerde bir göz atın, birbirine bağlantısı olan veya olmayan (gibi görünse de) bu duygu yüklü yazılara.

Tamam buraya kadar geldiniz teşekkür ediyorum, bundan sonrası bir mesaj olarak gelsin o halde. Savaş dediysek ben bu savaşın içinde, ortasında kalmayı istiyorum çünkü bu savaşta yapılan atışlar yürekleri birbirine bağlamak içindir, bu savaşta dünya kirlenmeyecek, bu savaşta çocuklar yetim kalmayacak dahası ölmeyecek, bu savaşta kan olmayacak. En başında kan olacağını söylemiştim ama onu söyleyince sonunda bağlamak için aşağıdaki satırları bırakacağım.

doctor-2346235_1920.jpg
Kynk

TOPLUMSAL MESAJ...
Kan bağışı hayat kurtarır, aslında hayatlar kurtarır denilse daha doğru olacak. Kan bağışı yaptığınız zaman (mutlaka yapın) iletişim için telefon numarası verdiğinizde size verdiğiniz kanın üç kişiye hayat olduğunu anlatan ve sizi mutlu edeceğini düşündüğüm bir mesaj geliyor. En son kan bağışı yaptığımızda bizimle ilgilenen arkadaşa bir soru soruldu ve bende dinliyordum.
Soru : Bir kanın saklama süresi ne kadardır?
Cevap: 42 gün ama verdiğiniz hiç bir kan 5 gün kalmıyor.

Tabi benim cehaletim ile öğrendiğim ayrı bir şey var, kanın yurt dışına çıkarılması yasak. Yani anlayacağınız kendi ülkemizde kan ihtiyacı o kadar fazla ki, her bir kişiden alınan kan 3 kişiye hayat olmasına rağmen toplamda alınan kanın yeterli geldiği süre 5 gün, bunu bi düşünün ayrıca düşünürken bizim de ihtiyacımız olur mu diye de düşünün.

Nasıl başladık nerelere geldik, umarım yazının içeriğinde faydalı bölümler bırakmışımdır ve okumaktan keyif almışsınızdır. Son olarak bu savaş başladı çekinmeyin açın yüreğinizin penceresini, duygular işgal etsin.
Okumaya zaman ayırdığınız için teşekkürler...

e.avina

Sort:  
Loading...

Hocam iyiki yazmışsınız ben bu postları kaçırmışım :) Hatta acaba post savaşları oldu da benim mi haberim yok diyecektim. Teşekkür ederim haber verdiğiniz için. Kan olayına gelince evet maalesef öyle. Bir arkadaş için B- aramıştık 15 gün boyunca yüzlerce insana sormuştuk ve 3 ünite kan bulamadık. Ameliyatı yapılamamıştı :(

Aslında bu konu ile ilgili ayrı bir post hazırlamak istiyordum bir türlü nasip olmadı, ben savaşı güzel anlatmaya çalıştım, tabi savaşta kanda olduğu için bunun hakkında bir yorumu en güzel nasıl yapabilirdim diye düşündüm bu çıktı ortaya.
Arkadaşın için üzüldüm inşallah şimdi sağlığı yerindedir.

Ne güzel bir savaş yazısı olmuş böyle. İlla bir savaş olacaksa dünyada, böylesi olsun.

bu savaşta dünya kirlenmeyecek

Hocam artık senin gece bombardımanını bekliyorum :)
İnşallah dünyayı temiz tutmak için verilir bütün savaşlar...

bombardıman değil de @sahinadm in postunun altında sapan kullanmış olabilirim. :))

Kuşlar ve sapan :)

Congratulations @avina! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 250 posts. Your next target is to reach 300 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by avina from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Güzel bir paylaşım olmuş hocam. Teşekkürler.

Posted using Partiko Android

Ben teşekkür ederim hocam yorumunla katkı sağladığın için


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkür ederim

Henüz hiçbir şey bitmedi desem bu savaş sürer mi?

Posted using Partiko Android

Senin gibi bir ülke var oldukça bu savaş sürecektir, iyi ki @edebiyat adında bir ülke var...

Okuması zevkli bir yazı olmuş.
Elinize sağlık:)

Teşekkürler kardeşim, keyif almana sevindim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95