ŞİİR KİMİN YÜREĞİNDE...

in #tr5 years ago

person-731165_1920.jpg
Kynk

Bir hasret büyütüyorum, yüreğimde ninnilerle,
Acı acı bir esinti vuruyor yüreğime,
Kararmış bir güne açıyorum gözlerimi,
Zifiri gecelerde arıyorum seni, körelmiş zihnimde,

Yokluğun da seherini kaybeden benliğimi arıyorum, mezar taşlarında,
Hayat hapishane, bedenim hücre, ruhum mahkum olmuş sensizliğe,
Her gün anıların düşüyor avuçlarıma, göz yaşlarımla yoğrulan anılarını sürüyorum solan gözbebeklerime,
Şimdi yüreğim bir ölüm sessizliğinde, seni gömüyorum en derin yaralarıma,

meçhul

Bazen alırsın eline kalemi, yüreğin akar boş sayfalara, içinden dökülenler bir bakarsın şiir olmuş. Bazen kaçmak istersin ya hani, kaçamazsın bu kaçamayışın, bu esaretin şiir olur, esaret dediğin parmaklıklar arkasında olmaz elbette, bazen dört duvar arası esarettir, bazen koca şehir, bazen dünya zindandır, zindardır içine hapsolup kaldığın bir zaman dilimi. Yürüdüğün yollar şiir olur, altında nefes aldığın gökyüzü, gölgesine sığındığın ağaçlar, kaldırımlar, yosun tutmuş taşlar, kanadını açıp süzülen, kanadı kırık halde üzülen kuşlar şiirdir.

Şiir her şeyden beslenir, her yüreğin bir şiiri vardır, lakin herkes onu kaleme dökemez, dökmek için belki zamanı vardır ya da hiç dökülmez içinde yaşar insan şiirini.

Bir de şiir yürekli insanlar vardır, yukarıda okuduğunuz satırlar ise o şiir yürekli kişiye ait, kim olduğu gizemli kalsın siz onu meçhul diye tanıyın, kendisinin izni ile paylaşıyorum. Umarım daha başka satırlarını sizinle buluşturma mutluluğuna erişirim. Söyleyecek çok şey var lakin gevezelik yapıp güzel satırları gölgede bırakmak istemiyorum, kendim daha sonra başınızı ağrıtırım efendim şimdilik kalın sağlıcakla.
Okumaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederim...

e.avina

Sort:  

Vay hocam ya şiire bayıldım, başta sizin sandım çok benziyordu tarzınıza çünkü. Hatta aynı duyguları gördüm. Sonrasında okuduğumda anladım ki size ait değilmiş. Ama şiir ve sonrasındaki yazı gayet bir bütün olmuş. Elinize sağlık.

Teşekkür ederim, senin şu en içten yorumlarına bayılıyorum, sanki karşımda konuşuyormuşsun tadında :)

Teşekkür ederim hocam, bu size ait bir duygu sanırım :)

Senin içtenliğin ya :)

Yürüdüğün yollar şiir olur, altında nefes aldığın gökyüzü, gölgesine sığındığın ağaçlar, kaldırımlar, yosun tutmuş taşlar, kanadını açıp süzülen, kanadı kırık halde üzülen kuşlar şiirdir.

Röportajda döktüğün aforizmalara devam niteliğinde olmuş :) kalemin dert görmesin.

Röportaj için cevap verirken insan kendini sınırlandırıyor, yoksa @damla'nın sorduğu bütün sorulara birer post hazırlasak yeridir o yüzden devam niteliğinde oldu, teşekkür ederim dostum :)

Hayat hapishane, bedenim hücre, ruhum mahkum olmuş sensizliğe

Çok güzel demiş. Bu bize bahsettiğin bir süredir aradığın şiir mi yoksa? Tarz farklı diyecektim ama meçhul yazısını görünce senin olmadığını anladım.

Çok güzel tanımlamışsın şiiri yine.

Yürüdüğün yollar şiir olur, altında nefes aldığın gökyüzü, gölgesine sığındığın ağaçlar, kaldırımlar, yosun tutmuş taşlar, kanadını açıp süzülen, kanadı kırık halde üzülen kuşlar şiirdir.

İçimizdeki şiirler susmasın...

Ah birde denize atılanlar burada olsaydı ne iyi olurdu :)
Size bahsettiğim şiir değil bu ya, bu yeni bir şiir yüreklinin şiiri benim en büyük sırrım olacak :)

bu şiir, yüreği yanmış bir kadının gözyaşlarından dökülen damlaların kelimelere fısıldaması gibi..

Hayat hapishane, bedenim hücre, ruhum mahkum olmuş sensizliğe

güzel kalbinden dökülen bu satırlar çok etkileyici, umarım meçhul şairimizin şiirlerini daha çok görebiliriz.. 🌹

Anlamak o olmak ya da onun gibi olmakla mümkün, satır arasındaki isabetli tespitlerin kadar başarılı bir yorum 👏👏👏
Daha fazla tahminin varsa da kimse bilmesin 😉
Bekleyip göreceğiz hep birlikte yeni şiirler var mı?

Meçhul ün şiiri de çok güzelmiş kimse yüreğine sağlık. Bizlerle paylaştığınız için teşekkürler @avina hocam :)

Beğenmenize kendisi de en az benim kadar sevinecektir muhakkak, bu güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim...

This post is supported by @tipU upvote :)
@tipU voting service: instant upvotes | For investors.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by avina from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 11.82 % upvote from @boomerang.

Cok guzel yaziyor meçhul yazmaya devam etmeli

Posted using Partiko Android

Evet çok güzel yazıyor ve ben yeni öğreniyorum inşallah yazdıklarını dört gözle bekliyor olacağım bende...

Congratulations @avina! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 8000 upvotes. Your next target is to reach 9000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85