[TR] Yeniden Başlıyorum

in #tr6 years ago

[TR]

Yeniden Başlıyorum

Öncelikle merhaba sayın dostlar eminim aranızda beni tanıyan çok yoktur biraz kendimden bahsedeyim ben bilimi seven bir insanım ve bilim ile alakalı yazılar paylaşıyorum. Bundan 3 ay kadar önce gerek günlük hayattan gerekse kişisel sebeplerden dolayı bu platforma ara verme kararını almıştım . Uzun uzun düşündüm ve tekrar sahalara geri dönmeye karar verdim ve buralarda olduğum sürece sizleri destekleyeceğim ve desteklerinizi bekleyeceğim.

-Okuduğunuz için teşekkürler saygılar

Sort:  

Congratulations @axima26! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61138.54
ETH 2920.26
USDT 1.00
SBD 3.54