STEEMIT ÖDÜLLÜ FOTOĞRAF YARIŞMASI #1 ~ Editle ve Kazan! ~ ÖDÜL: 2 SBD!

in #tr6 years ago (edited)

Fotoğrafı Editle ve Ödülü Kazan!


DSC_9417EEE.jpg

İndirme Linki

Merhaba,

Steemit ödüllü fotoğraf yarışmasına hoş geldiniz.

Fotoğraf yarışması fikri Steemit'te bir fotoğraf yarışmasını kazandıktan sonra oluştu. Oradan kazandığım ödülü kendim bir yarışma düzenleyerek dağıtma kararı aldım. Bu yarışmayı artık düzenli olarak yapacağım. Amacım benim gibi fotoğrafla uğraşan kişilerle etkileşim kurabilmek ve birbirimize destek olabilmek.

RnZYza.png

Kurallar ve Katılım

  1. Yarışmaya katılmak için yukarıda linki verilen fotoğrafı indirip editleyiniz. (Fotoğraf bana aittir.)
  2. Editlediğiniz fotoğrafı bu post'un altına yorum olarak atmanız gerekmektedir. İstediğiniz editleme programını kullanabilirsiniz. (Photoshop, Lightroom vs. )
  3. Her yarışmacı sadece bir adet fotoğraf editleme ile katılım gösterebilir.
  4. Seçilen fotoğraf 1 Nisan gecesi ilan edilecek ve ödül birinciye doğrudan gönderilecektir.
  5. Ödül: 2 SBD

Son Katılım: 1 Nisan 21:00

Bu ilk yarışma olduğu için en az 5 ayrı katılım olduğu takdirde yarışma sonuçlandırılacak. Aksi halde ödül dağıtılmayacaktır. Yeterli katılım olmaması durumunda yarışma tekrar edilecek ve önceki katılımcılar aynı editleme ile yarışmaya tekrardan katılabilecektir.

Sort:  

aa.jpg

Benden bu kadar.

Güzel fikir, başarılar herkese.

Ooo bu başka bir evrenden!

Steemit Ödüllü Fotoğraf Yarışması #1 Birincisi!

Teşekkür ederim efenim. @captansailor haber vererek hediye etti diyebilirim 1.ciliği.

Hafif moody bir edit ile katılayım dedim :)

Edit Cıktı.jpg
link:

@captainsailor katılımın için teşekkürler. Hoş bir editleme olmuş. Diğer yarışmalara da beklerim :)

Öncelikle bir fotoğrafçı olmadığımı belirteyim. Fotoğraf seyretmeyi çok iyi yaparım ama. Tıpkı müzisyen olmayıp müzik dinlemeyi çok iyi yaptığım gibi.

Lise yıllarında fotoğraf düzenleme yapmıştım birkaç kere. Büyük bir sürrealist fotoğraf ve çizim arşivim vardır. Hiçbiri bana ait değildir. Arada açıp izlerim sadece.

Bazen de aşağıdaki gibi fotoğrafların altını üstüne getiririm. :)

Sevgiler.

DQmahyATF4XDKm5rPeQds7xDZbDhzTEyzpt4YQFBy7mvSxg.jpg

Fotoğraf seyretmek, fotoğraf çekmek kadar çok şey katar insana. Ben de sizin gibi seyrederek başladım.

Ayrıca katılımınız için teşekkürler. İlginç bir düzenleme olmuş gerçekten :)

Teşekkür ederim. Amatörün elinden gelen budur. :)

IMG_20180401_180539_468.jpg
boyle bir yarisma hazirladiģiniz icin teskkurler.

Katılım için de ben teşekkür ederim :)

bef1.jpg
Link

Sanıyorum ilk defa bir yarışmaya katılıyorum ^^

O halde diğer yarışmalara da beklerim :)

resim2.jpg
resim ve yarışma hemde editlemeli güzel düşünce

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65122.20
ETH 2988.31
USDT 1.00
SBD 3.68