Bahis - Bordo Bereli Algoritması

in #tr6 years ago

Dünyanın en şanslı ülkelerinden birisinde yaşadığımız gerçeğini en başa iliştirelim. Bundan sonra yazacağımız herşey bu gerçek üzerine inşa edilerek devam edecektir. Bu gerçeğin dışında bir düşüncede iseniz yazımın devamını okumasanız da olur.

Bahis Severleri Sevmiyormuş gibi davranıp ama onlara aşık bir yapı var ülkemizde. Ne şanslıyız ki, bahis denilen şey bahis değil. Çok kafanız karışmasın aslında çok da anlaşılır yazıyorum. Size kar marjı nasıl hesaplanır anlatmadım henüz ama söz anlatacağım. Kar marjını hesaplamaya ihtiyaç bile duymayan bir yapı var ülkemizde ne şanslıyız. Bir tane kurum var ismi lazım değil, bir tane bahis sistemi var ama sadece adı öyle geri kalan kısmı başka bir şey ben gerçek adını bilmiyorum. Adı bahis sistemi olan şeyi aynı anda çok + sayıda firma sunuyor. Birebir aynısını hem de ve aralarında pazarlama kampanyaları dışında hiç bir farklılık yok, yoksa var mı ? Bunları da Kahverengisi, yeşili, turuncusu, mavisi ve diğerleri diye çağırabiliriz bundan sonra.

Ama bu yapı üzerinden adını bilmediğim şeyden oynayan insanları anlamaya çalışıyorum. Adamlar bence sürrealist. Daha iyi bir tanım bulabilirdim bence. Uğraşıyorum şu an ama yok çıkmayacak. Bir de moru çıksa mesela o zaman bulurum.

Neden Sürrealistler ?

Adamlar düşünmüş taşınmış nasılsa kaybedeceğiz. Kazanma olasılığımız yok, o zaman neden zorluyoruz, bari para ülkemizde kalsın. Dünyanın en şanslı ülkesinde yaşayan dünyanın en yardımsever halkı da biz oluyoruz. Başka hiç kimse bu yöntemle türlü vakıflara yardımda bulunmuyordur. Bunun ismini telafuz edenler ve oynayanların saflık seviyelerini pardon pardon yardımseverlik seviyelerini inanın kestiremiyorum.

Yardım da bulunduğunuz şirketleri saymamı ister misiniz ? Canınız sıkılmasın, moraliniz bozulmasın. Siz de bu adını bilmediğim ama bahis olmayan şeyi oynamayın sakın. Ya da delikanlı gibi adı da kendi de bahis olan şeyi oynayın. Efendi gibi kaybedin bir daha da yanaşmayın buralara.

Kural 98.572

Babacım şunu unutma ! Bordo bereli gibi olmalısın. Tıkkkkk Tıkkkkk Tıkkkkkk (Açıklamama gerek yok değil mi ? Hepiniz anladınız)

unnamed.png
Kaynak

Kural 116.894

Eğer babayiğit isen stake miktarını "Seviyeli Stake" ayarlayabilirsin. Ben bunu ayarlayabilen görmedim. Bu demek oluyor ki "Sabit Stake" ilerleyeceksin. Sahi aramızda bordo bereli var mı ? Ya da seviyeli stake bahis yapabilen birisi ?

Kural 149.266

Yılda max 10 bahis iyidir. İleride artırırsın. Bahis oynamayarak size bahiste kaybetmeyeceksiniz vaadine ulaşmanızı sağlıyorum. Gülmeyin arkadaş, bilmiyorsanız oynamayın ve öğrenin. Öğrenmenin yolu da bu şekilde en ucuz yöntemlerle tecrübe etmek. Dediklerimi dinlemezseniz çok acı tecrübeleriniz olur. Sonra ağlamak yok !

fc.jpg
Kaynak

Sahi oynamıyorsunuz değil mi ? Çok önemli 2 mesaj verdim.

  • Adını bilmediğim ama adı bahis olmayan şeyi oynayıp hayır işlemeyin.
  • Bordo Bereli gibi olun.

Her yazımda bir önceki yazımı mümkün mertebe linkleyeceğim. İleri gidemiyoruz bari geri kolay gidebilelim :)

Bahis Dünyasında En Aranmaması Gereken Başlıklar

Takipte Kalın

@bahis

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85