MERHABA STEEMİT (baranturk #9951)

in #tr6 years ago (edited)

2018-06-09 12.04.45.png

Herkese merhaba arkadaşlar ben Baran.
Araniza samsundan katiliyorum. Steemit'i arkadaşlarimdan duydum ve bende uzun suredir girmeye cesaret edemedigim kripto para piyasasina bu paylaşim ve karşiliginda kazanacagim ilk paralar ile başlamis bulunuyorum

22 yasindayim. Samsunda yasiyorum. Makine mühendisliği 3.sinif oğrencisiyim. Sayisalci olmakla beraber edebiyat bağimlisi, şiir aşıği bir kardeşinizim. Kendi amatör çapımda şiirler yaziyorum. Daha doğrusu karaliyorum :) Bunun yaninda çesitli muhendislik programlari, teknolojik icatlarda hobilerim arasindadir. Malumunuz milenyum caginda yaşiyoruz ve bu yüzden teknolojiyi takip etmek gerek. Geri kalmamak ve muasir medeniyetler seviyesine cikmak icin çok calismak gerek

Bu hesaptan kimi zaman kendi alanimdan paylaşimlar ile , kimi zaman hobilerim olan amator şiirlerimle kimi zaman da teknolojiden son haberler ile karşinizda olmaya çalışacağim.

Hepinize bol kazançlar dilerim. Kendinize iyi bakın

Saygılarimla

Sort:  
Hoş geldiniz.

#tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız her kaliteli içeriğiniz için @edebiyat'tan upvote ve resteem desteği alırsınız

Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından da oylanmakla beraber #tryardim - #trliste ekibinin ve Curation Collective'in insiyatifine sunulacaktır.

Steemit Edebiyat Hareketimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.

Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.

Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Tesekkurler hosbulduk. Bende hesaplarinizi takip edip dediklerinizi uygulamaya calisacagim

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 10 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71539.00
ETH 3603.23
USDT 1.00
SBD 4.75