Keşif Günlükleri

in #tr5 years ago (edited)

Yazmaya yazmaya ne yazacağıma hala karar veremedim. Ne yazsam acaba 🧐

Hmmm 👍 evet buldum. Geçen gün gittiğim keşifte çok güzel canlarla tanıştım. Onlardan bahsedeyim sizlere 😀

Bazılarınız bilir Pazartesi günü bizim keşif günümüzdür. Milletin malının mülkünün peşine düşer dağ bayır gezeriz. İşimiz bu napalım :)) Taşınmazın değerinin bilirkişilerce tespitini sağlarız. Aslında görevimin en sevdiğim ve bazen de zorlandığım bölümlerinden biridir keşif. Güzel havalarda bir gezi, traking gibi geçen keşfimizin soğuk havalarda pek keyifli geçtiğini söyleyemesem de doğa ile iç içe olmak beni mutlu ediyor. Toprağa basmak, mis gibi dağ ve orman havasını koklamak tüm enerjimi yükseltiyor. Bildiğiniz bir terapi gibi geliyor bana. Düşünsenize bütün gün kapalı ortamda dosyalarla boğuşan biri olarak keşiften ne kadar haz aldığımı:) Siz de olsanız benim yerimde keşifleri gerçekten seversiniz.

Her keşifte hava çok soğuk değilse turist Ömer gibi muhakkak resim çeker, selfi yaparım.  😃

Bazen keşiflerde köpüşler de eşlik ediyor bizlere, onlarla vakit geçirmeyi seviyorum. Biraz ilgi gördükleri zaman hemen oyunlar yapmaya tüm sevimliliklerini göstermeye bayılıyorlar. Ben de onları izleme bayılıyorum. 

Narnia günlükleri gibi keşif günlükleri yazımın sonuna geldik arkadaşlar. Bir dahaki mal paylaşımındaki keşfimde görüşmek dileğiyle sağlıcakla kalın güzel dostlar.



Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2018/12/07/kesif-gunlukleri/
Sort:  

Özlettin kendini ve güzel yazılarını. Bundan sonra keşif günlüklerini merakla bekliyor olacağım artık :)

Teşekkür ediyorum tatlım😊
Keşif maceralarımı paylaşacağım :)

Keşif günlüklerinden çok hikaye çıkabilir. Bunu seri halinde görmek güzel olabilir. Bir gün keşfe gittiğiniz evin perili olduğunu düşündüm de, kapılar kapanıp içeride mahsur kaldığınız korku dolu 48 saat... :)

Evet böyle şeyler normal geliyor artık hocam;) perili evler de heyecan vermiyor
Ceset kokan evler , mezardan ceset çıkartmalar, hayatın doğal akışı böyle çok monoton sıkklıyorum artık:)))

özellikle bu konular ilgimi çekiyor, sen anlat biz dinleriz:)

Aklıma geldikçe hayali gerçek @tahirozgen ce tarzı yazılar da yazmaya çalışacağım tabiiki onun kadar yazmamı beklemeyin biraz benzer olsa bile benim için büyük başarı olur :)

Turist Ömer'imiz bizim :) Soğuk havalar biraz sorun olsa da temiz havanın tadı ayrı güzel :) Narnia günlüklerinden daha eğlenceli olan keşif günlerinde görüşmek dileği ile :)))

Teşekkür ederim tatlı yorumun için güzel arkadaşım 🥰 Temiz hava bol oksijen gibidir yok doğayla olmak çok güzel

Öyle canım. Benim yeni taşındığım yer de kasaba gibi organik :)

Çok şanslısın harika 😃

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Teşekkür ederim 🤗


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Very thanks :)

yazılarını özlemiştik, ne güzel olmuş bu keşif günlükleri:)
devamını merakla bekliyorum:)

Bundan sonra hergün bir post yazmaya çalışacağım bakalım neler çıkacak klavyeden :) teşekkür ederim tatlım yazma isteği geldi içime 🥰😘

Congratulations @baycan! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 2250 replies. Your next target is to reach 2500 replies.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations @baycan ! You received a 11% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 150 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63966.64
ETH 3055.32
USDT 1.00
SBD 3.87