You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gezi #1: Antalya Merkez & Kaleiçi - 1. Bölüm

in #tr5 years ago

Evet merakla beklediğim yazını okumak çok güzel ve keyifliydi @damla cım Bakü den sonra Türkiye ye gelmek seni çok mutlu etmiş çok sevindim canım. Yalnız gelir gelmez işlere koyulup yorulmuşsun biraz altı aydır boş bir eve geldiğin için normaldir. 😍

Antalya ya hiç gitmeyen biri olarak gideceğim zaman bu güzel gezi yazını tekrar okuyacağım. Bana çok güzel bir rehber olacak. Özellikle asansörü çok merak ediyorum 🤗

Bu harikulade güzel gezi yazısı için teşekkür ederim canım harikasın eline yüreğine sağlık 😘😘😘

Ben iyi bir takipçinim şirinleri görür müyüm dersin 🤗

Sort:  

Sen kesinlikle görürsün Şirinler'i :))

Teşekkür ederim bu güzel sözlerin için. Senin de gezi yazılarını bekliyorum ama.

Bir haftasonu gezisi yazacağım 🤗

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88