You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sanal dünyada geleceğımızın mesleklerı ve insan hayatı

in #tr6 years ago (edited)

Geleceğin meslekleri çok ilginçmiş gelecekte anılar küratörü olmak isterdim. İlginç olurdu hep olumlama yollu anılar yüklerdim insanların hayatı polyanna gibi olurdu .😃
Yazınız çok güzel ama bu güzel yazıya resim kaynakları eklenmezse telif hakkı sorunu, hatta flag bile atılabilir, dün bir kardeşimiz kaynak belirtmediği için flag atıldı, puanı 12 ye düştü. Çok üzüldüm. Emek veriyoruz sonuçta. Bu konuya dikkat ederseniz süper olacak 😃

Sort:  

Kaynak var en altta

En altta üç tane kaynak var ikisi en alttaki ve robot resminin kaynağı diğer 9 görselin kaynağını belirtmemişsiniz. Beni yanlış anlamanızı istemiyorum ben sadece burada yeni arkadaşlarımızın mağdur olmaması için yazıyorum.
Başarılar dilerim 😊

Yanlış anlamadım hatta iyi oldu . Giflerın hepsını aynı siteden aldığım için tek adres yazmıştım . Şımdı yine düzelttım ilginiz için çok teşekkür ederım

Üzücü durumlar yaşamamak için dikkat etmek gerekiyor.
Bu şekilde belirtmeniz daha vüzel olmuş çünkü gift sitesini tıklayınca sadece sondaki gift resmi çıktığı için anlamayabilirlerdi benim gibi. 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57440.51
ETH 2911.34
USDT 1.00
SBD 3.66