You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ondan Bundan Biraz da Şundan...

in #tr5 years ago (edited)

Kağan ablacım, harika bir paylaşım olmuş, uzun süreden sonra yazı yazmak sana biraz körelmiş hissi verse de; bizler özlemişiz yazılarını, devamlı olması dileğiyle bol şans diliyorum herşey gönlünce olsun.

Ben de bugün bir paylaşım yaptım ve yaklaşık aynı duyguları paylaştığımızı anladım.

Ailemiz daima başımızda olacak gibi hissediyoruz ama doğa kanunu gereği bir şekilde ayrılacağız onlardan malesef 🙁

Sort:  

Teşekkür ederim ablacım güzel yorumun için.

İşte abla ben senin gibi maalesef diyemiyorum. Yani yapılması ve olması gerekenleri düşünmekten bazen sadece bir robot gibi oluyorum, duygusuz ve düşüncesiz gibi. Ama gene de elimden geldiği kadar duygulu olmaya çalışıyorum bu konularda.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59524.20
ETH 2999.76
USDT 1.00
SBD 3.77