You are viewing a single comment's thread from:

RE: Coin Camiası Umutlu

in #tr5 years ago (edited)

Umutsuz hayat olmaz tabiki ben de umut ediyorum ki yükselsin aralık ortasında artmaya başlayabilir mi ne dersiniz hocam:)

Sort:  

Geçen yıl 18 Aralık'ta vadeli işlemler başlamıştı ve 1 yıl vadeli sözleşmelerin süresi dolmuş olacak. Bu yüzden bir beklenti var. Olursa hep birlikte nefes alırız. Olmazsa Ocakta Bakkt var, Mayıs'da Nasdaq var vs.. avuntu fidanı beslemeye devam :)

Hocam salı sallanır Çarşamba çarşafa dolanır gibi oldu :)))ama bir gün yükselecek inşallah umutsuz hayat olmaz

bir cumartesi sabahının şu erken saatinde seninle burda karşılaşmaya şaşırdım ama güzeldi:)
günaydın🙋‍♀️

Güzel bir Cumartesi sabahında günaydın demen beni çok mutlu etti tatlım sana da günaydın 🤗

Yorucu bir hafta içinden sonra tatil sabahını buralarda geçirmek istedim hafta içi çok yoruluyorum ve akşamları uyuklayarak geçiyor çoğu zaman bir de tel bozuldu oğlumun telinden yazmak çok zor oluyor kendi telefonuma çok alışmışım neyseki garantisi var göndereceğim tamire

mutlu olman beni de mutlu eder güzel arkadaşım⚘
ayrıca geçmiş olsun canım, ben de öyle bir hafta geçirmiştim gerçekten zor oluyor artık o bir telefon değil benim bi parçammış gibi geliyor:))

camdan cama konuşanlar gibi olduk ama umarım @murattatar için bu sorun olmaz:))

Sonuçta iletişim platformu Bence @murattatar hocam sorun yapmaz :))

@murattatar hocamızın bir dahaki postunda görüşmek üzere tatlım 🤗

@sudefteri @baycan elbetteki bi sorun olmaz, bil akis misafir varsa mekan daha neşeli ve güzel olur ;)

Hocam biliyordum misafirperver olduğunuzu, o yüzden herkes evinde gibi sohbet edebiliyor aşağıda da baya kaynatmışlar ne güzel 😀

teşekkür ederim, çok iyi bi ev sahibisiniz:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63123.52
ETH 3121.26
USDT 1.00
SBD 3.88