You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zihnimin Abuk Kuşundan Sabuk Ötüşler – X (ON)

in #tr5 years ago

Hocam sizin abuk kuşların ayarlarını o kadar iyi yapmışız ki kahkaha bombardımına tutuldum yazınızı okurken. 😂

Özellkle ainstein hovcamıza da lateks giydirmeniz bizleri kopardı gülmekten. İnsan bir resmini çekerdi de sadece gözümüzde canlandırmakla kalmazdık:))) size de pembe yakışmış ayrıca karizma olmuş yeni, değişik bir hava vermiş:)) hem de çok değişik, hatta işe bundan sonra böyle gitseniz yeni bir moda akımı bile başlatabilirsiniz, korkmayın kimse yadırgamaz artık herkes çok modern oldu. Emin olabilirsiniz 😎

Ben yatak odasına doğru yol alırken, arkamdan da bir terlik sessiz sedasız havada süzülerek kafama doğru hareket ediyormuş. Enseme yaptığı sert iniş sonrası anlayabilmiştim.

Karınız haklı hocam öyle kapıya her gelenin lateksi merak edilmez 🧐

Sort:  

Ben de bu yorumu okurken kahkaha attım, süpersin. Teşekkürler.

öyle kapıya her gelenin lateksi merak edilmez 🧐

Bu çok iyiydi 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70588.78
ETH 3814.59
USDT 1.00
SBD 3.51