You are viewing a single comment's thread from:

RE: 3 Steem Ödüllü yarisma sonuclari

in #tr5 years ago

Yarışmaya katilanlardan bir kisi Steem Fiyatini virgülden sonraki 3 Rakama kadar dogru bildi ve birinci oldu. Yarismanin birincisi ve belki ilerki yillarda yeni Meslek hayati "kripto-uzmani" olarak bize danismanlik yapmasini bekledigimiz @baycan oldu. Biz heryerde Kripto-uzmanlarini dinlerken aramizdaki Profesörü (@baycan) görememisiz.

Bu konuda kitap yazmaya başladım bile 😄

Yarın birgün yayınlandığında iyi takip edin hepimiz zengin olacağız :))))

Eğlenceli bir yarışmaydı çok teşekkür ederim @thales7 ayrıca kesene bereket.

Bu miktara düşeceğini tahmin ediyordum. Aralık ortasında yükselmeye başlıcak🤭

Demedi demeyin ama yine de ytd 👍
@murattatar hocamın yazılarından baya birşeyler öğreniyorum . Yakında boynuz kulağı geçebilir. İmzalı kitaplarımı hepinize veririm, isterseniz tabiiki ;)

Sort:  

Steemit'de yazan çoğu kişinin kitabı çıksa ne güzel aslında ;)

Aslında burada yazma kabiliyeti olan herkes aynı zamanda bir kitap yazma adayı, çünkü gerçekten bu işi hakkıyla yapan bir çok kişi var, biraz cesareti olan yazar, neden olmasın ;)

Bir yazar adayı olarak kitap yazacak olsaydım ismini ne koyardım 🧐

steemit günlükleri ve kripto savaşları😄

Ben Teşekkür ve tebrik ederim @baycan. Ama sizden tahmin beklemiştik, nerden bilirdik sizin bir medyum olduğunuzu ve geleceği gördüğünüzü. Kitap yazarsanız imza gününe mutlaka gelirim. 😉

Posted using Partiko Android

Hocam sihirli küremden virgülden sonraki üç rakam haricindeki diğer rakamları da görmüştüm aslında yazın deseydiniz onu da yazacaktım :)))

Tabiiki 🙃 şaka
Yorucu bir iş gününden sonra baya bir güzel geldi bu yarışma sonucu

Iyi olmuş ozaman. Yine bir yarışma düzenleriz, yine birilerine iyi gelir belkide.

Posted using Partiko Android

tebrik ederim canım tam onikiden vurmuşsun:)

Teşekkür ederim canım 😀 güzel sürpriz oldu

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62772.18
ETH 3154.14
USDT 1.00
SBD 3.86