Azerbaycan Ziyaret Planım

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba, gerek Bakü'nün kurtuluşunun 100.yıl dönümü olması gerek yurt dışına çıkma isteğim(Azerbaycan yurt dışı sayılmaz gerçi :) gerek soydaşlarımı tanıma isteğim eylül ayında rotama Azerbaycan'ı ekledi. Eski ve yeninin iç içe geçtiği mimarisi ve el değmemiş doğası herkesin konuştuğu bir durum. Doğa beni biraz daha etkiledi ancak vaktim olacağından şüpheliyim. Her neyse sadede gelelim :)

maxresdefault.jpg

Öncelikle ekonomik yapısı,tarihi,ordusu ve Odtüde okuyan Azerbaycanlı arkadaşlar saolsun birazda ruh halleri konusunda bilgiliyim :) Onun dışında Bakü'de ki altta resmini attığım ateş kulelerini biliyorum başkada birşey yok. Biraz araştırma yaptım tabi.

1024px-yanar_dagh.jpg

''Land of Fire'' Ateşin ülkesi deniyor Azerbaycan'a nedeni ise orada yanan ve sönmeyen altında doğalgaz yada petrol rezervi barındıran bölge. Burada eskiden zerdüştler gelip ateşe taparlarmış. Pekte şaşırtıcı değil he.

baku.jpg

Para birimi Manat yaklaşık 2.5 tl yapıyor bereketli bir paraydı devalüyasyondan öncesine kadar ancak şuan bile değerli olduğunu söyleyebiliriz. Enflasyonu düşük bir ülke yaklaşık %3.5(yıllık).


Ayrıca gezilecek yerelere: buradan ulaşabilirsiniz

Sort:  

Biraz geç gördüm, sen gittin, döndün mü?

Neyse her halukarda iyi eğlenceler.

@fakire1sadaka henüz gitmedim, yaz okulu sorunsalına bağlı ne zaman gideceğim.

Merhaba @bayeco06,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldı.

@trdaily, türkçe etikete sahip içerikleri belirli filtrelerden geçirip rastgele olarak oylayan bir bottur.

Arzu ederseniz @trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

@trdaily reyis eyvallah duygulandım :))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Bayeco06 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

You got a 29.67% upvote from @dailyupvotes courtesy of @bayeco06!

Please upvote this comment to support the service.

Merhaba, ilk önce şunu tam bilemedim, sen Baküye geldinmi, ya geleceksenmişmi?
Amma Azerbaycan hakkında çok az bilgi vermişsin. "İçeri şehir" , "Şirvanşahlar sarayı" Bakünün tarihi yerleri. Bakünün Hazar denizi güzel deniz sahilleri var. Petrol Azerbaycanı deyişmiş, ama insanlarını değil. daha müsafir perver, daha sıcakdır. Doğal qazı halkına 0.20 kuruşa satar, amma size Türkiyeye 0.08 kuruşa, bax böyledir Azerbaycan.

@revan746 merhaba yazının altına bilgilendirici bir link bıraktım , yurt dışı saymıyorum zaten Azerbaycan'ı :)

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 1.52% upvote!
I was summoned by @bayeco06. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05