Web tasarımı hakkında bilgisteemCreated with Sketch.

in #tr5 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar bir süredir kendi websitemi açmayı düşünüyorum blog ayarında kripto para hakkında bilgilendirme yapacağım. Çeşitli kaynaklardan trafik aktarmayı umuyorum sizce : com uzantısını nerden almalıyım hostingi nasıl yapmalıyım plugin zenginliği ve bilgisizliğimden dolayı wordpress düşünmekteyim yorumlarınız değerlidir.

bu posta yüklü bot atacağım. :)
DSC07953.JPG

foto dikkat şeysidir

Sort:  

Merhaba,
Ben domainlerim için ihs.com.tr kullanıyorum. Diğer firmalara göre avantajlı.
Doların yükselmesi ve alan adı ücretlerine kdv gelmesi artık alan adı alırken iki kere düşünmeye sebep oluyor.
Hosting için ise digitalocean kullanıyorum.
Kolay gelsin

🎁 Dear @coskunsoysal,

SteemBet Seed round SPT sale is about to start in 2 days!

When our started the development of SteemBet Dice game, we couldn’t imagine that our game would go so viral and that SteemBet would become one of the pioneers in this field.

In order to give back to our beloved community, we’ll distribute 4000 STEEM to SPT holders immediately after Seed sale. Plus, investors in this earliest round will be given 60% more tokens as reward and overall Return on Investment is estimated at 300%!

Join the whitelist on SteemBet webiste now and start investing! Feel free to ask us anything on Discord https://discord.gg/tNWJEAD

spt-sale-2-day.jpg

https://www.000webhost.com adresinden ücretsiz olarak wordpress kullanıyorum. Tavsiye konusunda değil de fikir konusunda söylemek istedim.

reyis sonu .com olmalı prof bişey düşünüyorum :) onlar ucretsız oluyor da işte ne bıleyım :)

ben queqtra.xyz sitesine yönlendirme aldım bilmiyorum belki .com üzerine yönlendirmede alınıyordur

Xyz olayı saçmalık hele bide stemepress reyis destek olsa tadından yenmez işte de sahibüne zamanında üyi giydirdim

Posted using Partiko Android

Düşündümde xyz adamdır :D

Posted using Partiko Android

kimse xyz yi beğenmek zorunda değil elbet. herkesin hakkına kimse karışamaz özgürlük bidir :))

Posted using Partiko Android

Abi timeets çöktü diye dedüm onu affet :)

Posted using Partiko Android

Alan adı (domain) ve barındırma (hosting) alacaksınız. İnternet diliyle domaini hostinge yönlendireceksiniz. Yönlendirdiğiniz hostinge wordpress kuracaksınız ve sonrasında eklentileri ekleyeceksiniz. Bilin biri için çok kısa süreler alır, ancak uğraşarak siz de yapabilirsiniz. Anahtar kelimeleri verdim. Google üzerinde gerekli aramaları yaparak işleminizi hızlıca halledebilirsiniz. Nereden alırım, ne kadara alırım diyorsanız buna herkes farklı cevap verir. Benim sitelerim güzel hosting üzerinde bulunuyor. İsterseniz araştırıp alabilirsiniz. Mükemmel hitler almayacaksanız hostinginiz pek önemli değil, zaten sıradan kotalar bile dolmuyor :) Domain için namecheap kullanıyorum. Ucuz domain isterseniz godaddy üzerinde .com kampanyası daima vardır.

Eğer aceleniz yoksa, hafta sonu discord üzerinden yazarsanız her konuda yardımcı olurum. denizcakmak#6496

İyi çalışmalar dilerim :)

Cevabınız İçin teşekkürler günlük 100 k trafiği desteklese hoş olur değişik bir pazarlama stratejisi izleyeceğim :)

Congratulations @bayeco06! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Eğer ciddi bütçe kısıtlamanız yok ise farklı adreslere gitmek yerine her iki hizmeti de aynı platformdan almanızı öneririm. İzleyen dönemde SEO yönetimi konusunda faydasını görürsünüz. Natro ve Go Daddy kampanyaları takip edebilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63133.02
ETH 3043.69
USDT 1.00
SBD 3.63